Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدام عجیب باشگاه ناپولی؛ بازیکنان و کادر فنی حق ندارند مصاحبه کنند

© Sputnik / Константин Твердовский /  مراجعه به بانک تصاویر ناپولی
ناپولی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
عضو شوید
باشگاه ناپولی در یک اقدام عجیب، بازیکنان و کادر فنی این باشگاه را ممنوع‌المصاحبه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، وضعیت این روزهای ناپولی در سری‌آ ایتالیا خوب نیست. شاگردان گتوزو روز گذشته با نتیجه 4 بر 2 مقابل آتالانتا شکست خورد تا گنارو گتوزو مربی این باشگاه یک قدم دیگر به درهای خروج نزدیک تر شود.

Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Olympique Lyonnais v Juventus - Groupama Stadium, Lyon, France - February 26, 2020  Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected as he applauds fans at the end of the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2021
ناپولی 1 – یوونتوس 0؛ کسر امتیاز در شب بدشانسی‌های‌ رونالدو و یاران

با توجه به این شرایط، سران این باشگاه ایتالیایی تصمیم گرفته اند بازیکنان و کادر فنی این تیم را تا اطلاع ثانوی از گفتگو با رسانه ها منع کنند. به نظر می رسد اگر گتوزو نتواند به سرعت شرایط تیم را عوض کند، سران ناپولی به زودی حکم اخراج این مربی را صادر کنند.

از سوی هم، ناپولی این روزها درگیر مصدومیت های فراوان است. این موضوع باعث شده تا نتیجه این تیم دچار افت شود و مصدومیت ویکتور اوسیمن مهاجم گلزن تیم نیز شرایط این باشگاه را پیچیده تر از قبل کرده است.

این تیم در حال حاضر با 40 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و اگر چه تنها سه امتیاز با منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله دارد اما در 5 بازی اخیر خود سه بار شکست خورده است.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала