در صورت وقوع جنگ روسیه می‌تواند ناتو را دو نصف کند

© Sputnik / Pavel Lisitsyn /  مراجعه به بانک تصاویر در صورت وقوع جنگ روسیه می‌تواند ناتو را دو نصف کند
در صورت وقوع جنگ روسیه می‌تواند ناتو را دو نصف کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
عضو شوید
مجله امریکایی در گزارشی از قدرت روسیه دربرابر ناتو سخن گفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، نشنل انترست در مقاله‌ای، جان روسوماندو، در مجله مذکور با استناد به مانورهایی که ناتو درپولند تحت عنوان "زمستان ۲۰ " اجرا کرد، درباره آنچه ناتو در صورت تقابل با روسیه در انتظارش هست، نوشت و این‌که در صورت هر گونه تقابلی دشمن فرضی از شرق می‌تواند ارتش این کشور را تنها در عرض پنج روز متحمل شکست نابودکننده‌ای کند.

ناتو تا سال 2018 در افغانستان باقی می ماند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2021
استولتنبرگ: ناتو برای جنگ و همکاری با روسیه آماده است

این پیش‌بینی با وجود این حقیقت است که درگیری تئوری در حال تحقق یافتن است و نیروهای مسلح پولند هنوز نسل پنجم جنگنده‌های اف-۳۵ و سامانه‌های موشکی پاتریوت و سیستم‌های موشکی چند منظوره HIMARS را تحویل نگرفته‌اند.
وی در این مقاله نوشته است: آموزش‌ها نشان دادند بال شرقی ائتلاف ناتو در معرض حمله روسیه است.
او اشاره کرد، روسیه با مدرنیزه کردن منطقه نظامی غربی خود در حال تقویت خود است به طوری‌که یگان‌های نظامی کارآمدتر در این کشور مجهز به تانک‌های جدید T-۹۰ و T-۷۲B۳M و نفربرهای زرهی BTR-۸۲ و BMP-۳ به اضافه سیستم‌های دفاع هوایی پیشرفته از جمله سیستم‌های ضد هوایی "Tunguska" و "Pantsir-S۱" و S-۴۰۰ می‌شوند.
به گفته این کارشناس، این مجموعه از تسلیحات و نیروهای روسیه به سرعت تشکیلات پولند ناتو و کشورهای بالتیک را در صورتی‌که امریکا حضورش در این بال را افزایش ندهد، در هم خواهند کوبید.
نشریه افزوده است که در صورت وقوع جنگ دو ارتش بلاروس و روسیه بر اراضی تحت کنترل ناتو در طول مرزها مسلط خواهند شد و نیروهای ناتو به دو قسمت تقسیم خواهند شد که منجر به قطع ارتباط مراکز لجستیکی می‌شود که پولند و لیتوانی را به هم مرتبط می‌کنند.

این در حالی است که مسکو بارها و بارها تاکید کرده روسیه قصد جنگ با کشورهای دیگر را ندارد

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала