Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت ستاره جوان رئال مادرید به جدایی از این تیم

© REUTERS / Juan MedinaReal Madrid, Athletic Bilbao
Real Madrid, Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
عضو شوید
وینیسیوس جونیور ستاره برازیلی رئال مادرید، در گفت‌وگویی با جدایی قرضی از این تیم مخالفت کرد و مدعی شد که در مادرید بسیار خوشحال است.

به گزارش اسپوتنیک، تابستان 2018، رئال مادرید وینسیوس جونیور را در حالی که 18 سال سن داشت به خدمت گرفت و انتظار داشت این بازیکن همانند نیمار در دنیای فوتبال بدرخشد.

وینیسیوس جونیور      Футбол. Лига чемпионов. Матч Реал Мадрид - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2021
رئال مادرید به پی‌اس‌جی؛ وینیسیوس نمی‌خواهد

عملکرد وینیسیوس اما چندان جذاب نبود و در دو نیم فصلی که این بازیکن برای رئال مادرید به میدان رفته است، گاهی خوب و گاهی هم بسیار بد ظاهر شده است.

در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی که رئال مادرید یوویچ و اودگارد را قرض داد، زمزمه‌های جدایی قرضی وینیسیوس نیز شنیده می‌شد اما این بازیکن برازیلی در مادرید ماند.

به نظر می‌رسد که مدیران رئال مادرید قصد دارند در فصل تابستان و با فروش این بازیکن 20 ساله هزینۀ جذب امباپه و یا هالند را تأمین کنند و جدایی این بازیکن هنوز متصور است.

وینیسیوس اما مخالف جدایی به صورت قرضی و دائمی است و در تازه‌ترین گفت‌وگویش مدعی شده که در مادرید بسیار خوشحال است.

او در این مورد به TNT Sport  گفت:" پاسخ من به جدایی نه است. من همیشه تمرکزم بر این است که در رئال مادرید باشم، در کنار بهترین بازیکنان باشم، در کنار بهترین بازیکنان یاد بگیرم. من 20 ساله هستم و به نظر می‌رسد سالهاست که بازی می کنم، اما فقط در ابتدای کارم هستم. من چیزهای زیادی را از بازیکنانی که اینجا هستند، کسانی که در پست من بازی می کنند یاد می‌گیرم. من می خواهم برای همیشه در رئال مادرید بمانم".

این در حالی‌ست که با حضور آسنسیو و هازارد، وینیسیوس برای حضور در ترکیب ثابت شانس اندکی دارد و این می‌تواند به فوتبال او آسیب بزند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала