Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

همه نامزدان ریاست باشگاه بارسلونا، خواهان ماندن مسی اند

© REUTERS / MARCELO DEL POZOمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا، ویکتور فونت و تونی فریکسا، سه نامزد ریاست باشگاه بارسلونا، خواهان ماندن مسی در این باشگاه اند و در صورت پیروزی مذاکرت را با این بازیکن آرجانتینی آغاز خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی، تابستان گذشته خواهان جدایی از باشگاه بارسلونا بود، اما ماریا بارتومئو رییس سابق و هیئت مدیره‌اش به این بازیکن اجازه جدایی ندادند و ستاره آرجانتینی مجبور شد در این باشگاه بماند.

Barcelona oyuncuları Messi ve Neymar - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
پیام تسلیت مسی و نیمار به درگذشت مادر رونالدینیو

قرارداد مسی تا پایان فصل با باشگاه بارسلونا اعتبار دارد و این بازیکن تا حالا مذاکراتش را برای تمدید قرارداد آغاز نکرده است.

نزدیکان مسی مدعی اند که او در پایان فصل در مورد آینده‌اش تصمیم خواهد گرفت، اما رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند که او پس از انتخابات با رییس جدید برای تمدید قرارداد وارد مذاکره خواهد شد.

خوان لاپورتا، ویکتور فونت و  تونی فریکسا، سه نامزد ریاست باشگاه بارسلونا اند که در انتخابات هفتم مارچ به رقابت‌ خواهند پرداخت و هر سه نامزد در گفت‌وگو‌های شان با رسانه‌ها در زمان کمپین انتخابات، حفظ مسی و تمدید قرارداد با این بازیکن را از اولویت‌های کاری شان در صورت پیروزی در انتخابات اعلام کرده اند.

هر سه نامزد معتقد اند که مسی نقش کلیدی در تیم دارد و از لحاظ اقتصادی سود زیادی برای باشگاه در آینده خواهد داشت.

این در حالی‌ست که رسانه‌های آرجانتینی از احتمال ماندن مسی در صورت پیروزی لاپورتا در انتخابات خبر می‌دهند و مدعی اند که اگر فونت و فریکسا پیروزی شوند، مسی راهی سیتی و پی‌اس‌جی خواهد شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала