Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام تسلیت مسی و نیمار به درگذشت مادر رونالدینیو

© REUTERS / Gustau NacarinoBarcelona oyuncuları Messi ve Neymar
Barcelona oyuncuları Messi ve Neymar - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
عضو شوید
لیونل مسی و نیمار با هم‌تیمی سابق خود که به تازگی مادرش را از دست داده است، ابراز همدردی کردند.

به گزارش اسپوتنیک، دُنا میگلینا مادر رونالدنییو امروز در سن 71 سالگی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دنیا رفت. مادر رونالدینیو از دو ماه پیش درگیر این ویروس بود و امروز در بیمارستانی در شهر پورتو آلگره درگذشت.

رونالدینیو Футбол. РФПЛ. Матч Ахмат - Амкар - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2021
ورزش
جادوگر فوتبال عزادار مادرش شد

پس از اعلام درگذشت مادر رونالدینیو پیام های تسلیت و همدردی از سراسر دنیا برای این اسطوره برزیلی سرازیر شده اند. در این میان لیونل مسی و نیمار در پیام‌هایی جداگانه به رونالدینیو به او که روز گذشته مادرش را به خاطر ابتلا به کرونا در سن 71 سالگی از دست داد، تسلیت گفتند و با او ابراز همدردی کردند.

فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا پیامی در پیامی درگذشت مادر رونالدینیو را تسلیت گفته است. در پیام مسی آمده است:«فقط می‌توانم برای تو و تمام اعضای آروزی صبر و استقامت کنم و بگویم که در کنارتان هستم. رونی هیچ واژه‌‌ای نیست که با آن بتوانم بگویم چقدر متأسفم. نمی‌توانم باور کنم. واقعاً از شنیدن این خبر متأسف شدم و امیدوارم که روح در آرامش باشد».

نیمار ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن که سال‌های پیش هم‌تیمی رونالدینیو در تیم ملی برازیل بود، به خبر درگذشت مادر ستاره سابق سلسائو واکنش نشان داد و در پیامی در شبکه‌های اجتماعی که در آن عکسی از رونالدینیو در کنار مادرش دیده می‌شود، نوشت:«برایت آرزوی صبر می‌کنم. تسلیت مرا بپذیر».

دونیا میگلینا مادر رونالدینیو ماه دسامبر به کرونا مبتلا شد و از آن زمان تا روز فوتش در بیمارستانی در شهر پورتو آلگره برازیل بستری بود، اما در نهایت نتوانست بر این ویروس غلبه کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала