داده های تازه درباره مرگ نخستین بیمار کرونایی در اروپا

© Sputnik / Alexander Milacic /  مراجعه به بانک تصاویر داده های تازه درباره مرگ نخستین بیمار کرونایی در اروپا
داده های تازه درباره مرگ نخستین بیمار کرونایی در اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
عضو شوید
جان باختن نخستین بیمار کرونایی در اروپا 10 روز پیشتر از آنچه تصور می شد، بوده است. 
شمار بیماران کرونایی در اروپا از 4 میلیون نفر گذشت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2020
شمار بیماران کرونایی در اروپا از 4 میلیون نفر گذشت

به گزارش اسپوتنیک، مجله Frontiers in Medicine به گفته ای کارشناسان دانشگاه بلگراد نوشته است، که نخستین مرگ ناشی از عوارض ویروس کرونا در اروپا 10 روز زودتر از آنچه پیش از این تصور می شد، رخ داده است.

پیش از این باور بر این بود، که نخستین بیمار کرونایی به تاریخ 24 جنوری سال 2020 در فرانسه شناسایی شده است و نخستین بیمار کروایی در 15 فیبروری در همان کشور درگذشته است.

با این حال، دانشمندان صربستان دریافتند، که در 5 فیبروری سال 2020 ، یک معمار 56 ساله از بلگراد بر اثر ویروس کرونا درگذشت. در همان زمان، آنها گزارش دادند، که این مرد مدت طولانی است که به خارج از کشور سفر نکرده است و هیچ بیماری مزمن ندارد. این مرد با تب شدید، تنگی نفس و سرفه در درمانگاه بستری شد. او چند ساعت پس از اتصال به دستگاه تنفس درگذشت. معلوم شد او به دلیل سینه بغل درگذشته است.

پژوهشگران تأكید كردند: "نخستین مرگ در اروپا، كه همانطور كه ​​توسط تجزیه و تحلیل های پاتولوژیك و مولكولی پس از مرگ ثابت شده است، توسط COVID-19 ایجاد می شود".
همانطور که میلینکو بگدانویچ آسیب شناس پزشکی قانونی گفت، نمونه ای از زجاجیه متوفی برای تجزیه و تحلیل به منظور بررسی وجود ویروس کرونا گرفته شد. آزمایشات مثبت بودند، بنابراین این مورد اولین مرگ ثبت شده در اثر عوارض نوع جدید ویروس کرونا در اروپا بود.

در این پیوند، کارشناسان پیشنهاد کردند ویروس کرونا ویروس SARS-CoV-2 سریعتر و زودتر از آنچه دانشمندان در اروپا معتقدند، گسترش پیدا کرده بود. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала