Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مربی یوونتوس: تا پایان برای فتح قهرمانی خواهیم جنگید

© REUTERS / MASSIMO PINCAپیرلو
پیرلو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
عضو شوید
سرمربی یوونتوس پس از پیروزی تیمش مقابل کروتونه گفت که تیمش تا پایان برای فتح اسکودتو خواهد جنگید.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس شب گذشته در دیدار برابر کروتونه در سری آ، 3-0 پیروز شد و آندره آ پیرلو، سرمربی این تیم، می گوید که تا هفته پایانی برای قهرمانی خواهند جنگید.

Защитник ФК Милан Давиде Калабрия и нападающий ФК Ювентус Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
یوونتوس 3 - کروتونه 0؛ پروازهای رونالدو، بانوی پیر را از بحران خارج کرد + عکس
پیرلو پس از برد مقابل کروتونه و صعود به رتبه سوم جدول به خبرنگاران گفت:«اندکی عصبی و نامطمئن بازی را آغاز کردیم که شاید دلیل آن شکست‌‌های اخیر بوده است اما گل زدیم که این گل‌ها به ما کمک کرد و آرامش ذهنی داد. در ادامه به خوبی مدیریت کردیم. شروع‌مان خوب نبود و مهم‌ترین مسئله این است که 3 امتیاز را گرفتیم».
پیرلو که تیم تحت‌هدایتش حالا با یک بازی کمتر، هشت امتیاز با اینتر صدرنشین اختلاف دارد، درباره کورس قهرمانی سری‌آ ایتالیا گفت:«تمامی تیم‌هایی که پشت‌سر اینتر قرار دارند، رقیب و دشمن یکدیگر هستند و ما یکی از آنها هستیم که تا پایان برای قهرمانی خواهیم جنگید».
سرمربی بانوی پیر در پایان اظهار داشت:«باید حرکات را بهتر در زمین انجام دهیم. موراتا در اوج قرار ندارد و نیاز به زمان دارد تا دوباره روی پایش بایستد. اگر رونالدو را داریم پس خط حمله باید رشد متفاوتی داشته باشد. کولوسفسکی مهاجم نیست و از او انتظارات متفاوتی داریم».

یوونتوس با یک بازی کمتر، هشت امتیاز از اینتر در صدر جدول سری آ عقب است و در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد، اما پیرلو همچنان معتقد است که می توانند دهمین قهرمانی پیاپی در سری آ را کسب کنند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала