Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آقای خاص روی لبۀ تیغ؛ نامزد جدی جانشینی مورینیو در تاتنهام مشخص شد

© REUTERS / Reuters / Alex Morton Livepicمورینیو
مورینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
عضو شوید
مسوولان باشگاه تاتنهام جانشین خوزه مورینیو را انتخاب کرده‌اند تا در صورت ادامه نتایج ضعیف تیمشان، سرمربی پرتغالی را برکنار کنند.

به گزارش اسپوتنیک، ژوزه مورینیو در این فصل عملکرد خوبی در تاتنهام نداشته و زنبق‌های سفید در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارند.

Tottenham Hotspur manager Jose Mourinho November 5, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2021
دفاع قاطعانه مورینیو از روش مربیگری خود

ادامه این روند مانع حضور تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا (جام یوفا) خواهد شد. در همین حال، نشریه «دیلی تلگراف» اعلام کرد اگر سرمربی پرتگالی تاتنهام نتواند نتایج ناخوشایند تیمش را متوقف کند و شغل خود را نجات دهد باشگاه تاتنهام هاتسپر جایگزین مورینیو را انتخاب کرده است.

این باشگاه قصد دارد یولیان ناگلزمان سرمربی موفق لایپزیک را ‌به‌عنوان سرمربی فصل آینده تیم فوتبال برگزیند. تاتنهام روزهای خوبی را با مورینیو سپری نمی کند و در 6 بازی اخیر لیگ برتری متحمل 5 شکست شده است.

مورینیو 12 روز حیاتی (وولفسبرگر، برنلی، فولام و کریستال پالاس) در پیش دارد تا بر حسب عملکردش مشخص شود آیا فصل بعد را هم در تاتنهام خواهد بود یا خیر. هرچند چیزی که می تواند کمی برای مورینیو زمان بخرد، عدم تمایل ناگلزمن برای ترک لایپزیگ در میانه فصل است.

لایپزیک فصل گذشته سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را در بوندسلیگا به دست آورد و این فصل هم در فاصله دو امتیازی بایرن مونیخ صدرنشین است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала