Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل: امباپه هر کاری می‌کند تا مسی و رونالدو را پشت سر بگذارد

© REUTERS / Charles PlatiauCoupe de France Final - Stade Rennes v Paris St Germain
Coupe de France Final - Stade Rennes v Paris St Germain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
عضو شوید
سرمربی چلسی در از شاگرد سابق خودش توصیف کرد و مدعی شد که امباپه برای پشت سر گذاشتن مسی و رونالدو هر کاری انجام خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، کلیان امباپه این روزها به فُرم خوب خودش بازگشته و درخشش بی‌نظیری در ترکیب پاریسن‌جرمن زیر نظر پوچتینو داشته است.

این بازیکن اخیراً در برابر بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ هتریک کرد و در فهرست ده بازیکنی قرار گرفت که توانسته اند در برابر کاتالان‌ها هتریک کنند.

درخشش این بازیکن در رقابت‌های لیگ قهرمان اروپا آن هم در برابر بارسلونا سبب شده تا کارشناسان فوتبال از او تمجید کنند و او را وارث تاج‌وتخت مسی و رونالدو عنوان کرده‌اند.

یکی از تمجید کننده‌‌گان امباپه، توماس توخل سرمربی فعلی چلسی و سابق پاریسن‌جرمن است و این مربی آلمانی مدعی‌ست که شاگرد سابقش هر کار خواهد کرد تا مسی و رونالدو را پشت سر بگذارد.

توخل در این مورد به BT Sport گفت:" امباپه یک پسر خوب، فوق العاده باهوش و فوق العاده بامزه است، اما هنگامی که در زمین قرار گرفت شبیه یک کوسه ماهی است. او دوست دارد به همه چیز برسد و همه را پشت سر بگذراند. من فکر می‌کنم که امباپه برای پشت سرگذاشتن مسی و رونالدو هر کاری خواهد کرد".

او در ادامه افزود:" هت تریک در نوکمپ یک پیام دارد و همان چیزی است که او از خودش می‌خواهد. این توانایی بالقوه اوست، همان چیزی است که در خود دارد. او هنوز جوان است، هنوز برای گُلزنی خیلی گرسنه است و باز هم می‌گویم چون کوسه ماهی است که اگر یک قطره خون را در آب ببیند، به آن‌جا خودش را می‌رساند".

توخل در حالی از امباپه توصیف می‌کند که در زمان حضور در پی‌اس‌جی با این بازیکن رابطه بسیار خوبی داشت و اعتماد کامل به این بازیکن فرانسوی داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала