Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: موافقم! بازی فردا شبیه فینال است

© AFP 2023 / Glyn KIRK Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017
Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
عضو شوید
زین‌الدین زیدان در مورد بازی برابر آتالانتا و مشکلات تیمش صحبت کرد و مدعی شد که بازیکنان تمام تلاش شان را خواهند کرد تا در دیدار فردا برنده شوند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید، بامداد پنجشنبه در ورزشگاه گویس، مهمان آتلانتا در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است و زیدان و شاگردانش دیدار دشوار در برابر این تیم سخت‌کوش ایتالیایی دارند.

توني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
واکنش تونی کروس به احتمال جذب امباپه و هالند

زیدان که با بحران مصدومیت روبه‌رو است و 9 ستاره اصلی تیمش را در اختیار ندارد، دقایقی قبل در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد این دیدار و بحران مصدومیت شاگردانش صحبت کرد.

او در مورد دیدار فردا گفت:" آتالانتا از نظر هجومی خیلی خوب است. خوب حمله می‌کنند و شرایط بدنی خیلی خوبی دارند. مقایسه میان تیم ها را دوست ندارم اما بازی خوبی خواهد بود. ببینیم چه می‌شود. برای ما بازی متفاوتی است. درون زمین توانایی های خود را دارند و باید درون زمین پاسخ بدهیم".
زیدان در مورد تمجید گاسپرینی از خودش گفت:" البته بر خلاف حرفش نمی‌توانم بازی فردا به عنوان بازیکن در زمین بازی کنم. وقتی در یووه بودم او مربی آکادمی بود. در آتالانتا هم خیلی خوب کار کرده و به عنوان مربی کارش را دوست دارم".

سرمربی رئال مادرید در مورد مصدومیت بازیکنانش گفت:" هیچ توضیح منطقی وجود ندارد. همه از این که بازیکنان ما مصدوم هستند، ناراحت هستیم. غایبان زیادی داریم. بازیکنانی هستند که حضور ندارند اما به خوبی آماده هستیم. باید منسجم باشیم و بدانیم که موقعیت ایجاد کنیم و گُلزنی کنیم".

وی در ادامه افزود:" می‌خواهیم همان تیمی را ببینیم که در لالیگا بودیم. می دانیم که فردا چه بازی داریم. سعی می کنیم بازی خوبی داشته باشیم. سعی می کنیم به روندمان ادامه بدهیم اما تمرکز داریم. همه بازی‌ها مهم هستند. همان طور که تونی کروس گفت، فردا یک فینال داریم و هر چند که بازی برگشت هم داریم اما فردا به دنبال بردن هستیم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала