کشته شدن 38 طالب مسلح در 5 ولایت کشور

© Photo / MOD fbنیروهای هوایی افغان
نیروهای هوایی افغان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
عضو شوید
در پی عملیات های تصفیوی ارتش به تعداد 38 تن از جنگجویان مسلح طالبان در ولایت های کندهار، غزنی، غور، فاریاب و کاپیسا کشته شدند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ملی می گوید که نیروهای امنیتی ودفاعی اخیرا  در جریان عملیات مشترک تصفیوی در مربوطات ولسوالی های«ارغنداب»، «پنجوایی»و «میانشین» ولایت کندهار به طالبان ضربات هوایی وزمینی وارد کردند که در نتیجه 12 طالب مسلح کشته شده، 2 تن زخمی و سلاح ومهمات دست داشته شان تخریب گردیده است.

در یک خبرنامه دیگر این وزارت آمده است که کوماندوها شب گذشته (4دلو) با حمایه ی قوای هوایی عملیات تصفیوی را در مربوطات ولسوالی ارغستان ولایت کندهار بالای کارخانه و دیپوهای ماین سازی طالبان اجرا نمودند.

نیروهای هوایی افغان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
کشته شدن 4 طالب پاکستانی در کندهار

در نتیجه ضربات هدفمند هوایی 10 طالب به شمول 4 تن ماین سازان ماهر پاکستانی کشته شدند.

همچنان این وزارت می گوید که در نتیجه عملیات نظامیان افغان در منطقه بهاوالدین ولسوالی مقر ولایت غزنی 3 طالب مسلح را از بین برده اند.

در یک خبر دیگر این وزارت از اجرای عملیات نیروهای دفاعی و امنیتی در منطقه "یارفولاد" درغرب مرکز ولایت غور خبرداده می گوید که در نتیجه این عملیات 2 طالب بشمول یک تن سرگروپ شان بنام مولوی تاج محمد ولد محمد کشته شدند.

و سرانجام روز گذشته طالبان مسلح بالای پوسته های امنیتی شاروالی و مرکز ولسوالی قیصار تحرکاتی داشتند که در نتیجه 5 طالب مسلح کشته، پنج تن دیگر آنان زخم برداشته اند.

در روز های گذشته نیروهای امنیتی در 6 ولایت کشور عملیات های را راه اندازی کردند که در نتیجه 42 طالب مسلح از بین رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала