گرامیداشت از قربانیان کرونا/ پرچم آمریکا به دستور بایدن نیمه برافراشته شد

© AP Photo / Carolyn Kasterگرامیداشت از قربانیان کرونا/ پرچم آمریکا به دستور بایدن نیمه برافراشته شد
گرامیداشت از قربانیان کرونا/ پرچم آمریکا به دستور بایدن  نیمه برافراشته شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
عضو شوید
رئیس جمهور آمریکا به یاد 500 هزار آمریکایی که در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند، برای پنج روز عزاداری اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور آمریکا دستور داد پرچم این کشور به مدت 5 روز برای احترام به بیش از نیم میلیون جان‌ باخته‌گان کرونا، به حالت نیمه برافراشته درآید.

بر اساس تازه‌ ترین گزارش ها، شمار افرادی در آمریکا که بر اثر «COVID-19» جانشان را از دست داده‌اند از 500 هزار نفر عبور نموده است.

 در پی انتشار این خبر، جو بایدن روز دوشنبه فرمان داد پرچم آمریکا در سراسر این کشور به مدت پنج روز به نشانه عزا به حالت نیمه افراشته درآید.

تلفات کرونا در آمریکا از قربانیان این کشور در سه جنگ پیشی گرفت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
تلفات کرونا در آمریکا از قربانیان این کشور در سه جنگ پیشی گرفت

رئیس جمهور آمریکا گفت این آمار مرگ و میر بیشتر از آمریکایی‌هایی است که جنگ جهانی اول، جنگ جهانی دوم و جنگ ویتنام کشته شدند. ما به عنوان یک ملت، باید این جان‌باختگان را به یاد بیاوریم تا بتوانیم بهبودی، اتحاد و هدف خود را به عنوان یک ملت برای شکست این همه گیری پیدا کنیم.

بایدن خواستار نیمه برافراشته شدن پرچم تا  27 فبروری شد و اضافه کرد: من همچنین دستور می دهم که پرچم برای مدت مشابه در تمام سفارتخانه‌های ایالات متحده، دفاتر کنسولی و سایر اماکن خارج از کشور از جمله کلیه امکانات نظامی و کشتی‌ها و ایستگاه‌های نیروی دریایی نیمه برافراشته شود.

ایالات متحده تاکنون با شناسایی 28 میلیون و 181 هزار و 218 مبتلا به کرونا و همچنین 500 هزار و 172 جان باخته ناشی از این ویروس، بیشترین آسیب را از شیوع این بیماری در جهان دیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала