Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس 3 - کروتونه 0؛ پروازهای رونالدو، بانوی پیر را از بحران خارج کرد + عکس

© AFP 2023 / Isabella BonottoЗащитник ФК "Милан" Давиде Калабрия и нападающий ФК "Ювентус" Криштиану Роналду во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Защитник ФК Милан Давиде Калабрия и нападающий ФК Ювентус Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
عضو شوید
یوونتوس موفق شد با درخشش رونالدو از سد تیم انتهای جدولی کروتونه عبور کند.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس در هفته بیست‌وسوم سری‌آ ایتالیا، میزبان کروتونه بود و توانست با درخشش رونالدو این بازی را با نتیجه 3 بر صفر به سود خود به پایان رساند.

Cristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
رونالدو ستاره ناکام این فصل در ضربات ایستگاهی

کریستیانو رونالدو در این دیدار درخشید و در نیمه نخست دو گل با ضربه سر به ثمر رساند. مهاجم پرتگالی ابتدا در دقیقه 38 گلزنی کرد و سپس در وقتهای اضافه توانست دبل کند. در نیمه دوم مک‌کنی گل سوم بانوی پیر را به ثمر رساند.

به هر صورت به نظر می رسد که یووه از لغزش های پی در پی میلان به بهترین شکل بهره برده است و توانسته خودش را به روسونری ها نزدیک کند. اگر میلان اعتماد به نفسش را به دست نیاورد و به خودش نیاید هیچ بعید نیست که رتبه دوم را هم همچون صدرنشینی از دست بدهد.

یوونتوس موفق شد پس از 2 شکست پیاپی مقابل ناپولی و پورتو با این پیروزی تقریبا راحت از بحران خارج شود و با 45 امتیاز به رتبه سوم جدول صعود کند. کروتونه هم با 12 امتیاز قعرنشین است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала