Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خطوط هوایی CR7 تقدیم میکند؛ 133 گل با ضربه سر + عکس

© REUTERS / Massimo PincaEl delantero portugués de Juventus Cristiano Ronaldo se eleva por encima del portero de Sassuolo, Andrea Consigli, durante un partido
El delantero portugués de Juventus Cristiano Ronaldo se eleva por encima del portero de Sassuolo, Andrea Consigli, durante un partido - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
عضو شوید
 فوق ستاره پرتگالی یوونتوس به رکورد 133 گل با ضربه سر در دوران حرفه‌ای خود رسید.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس در حالی در مقابل کروتونه با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید که دبل رونالدو در نیمه اول خیال بیانکونری ها را راحت کرد و در نهایت مک کنی گل سوم را زد.

كريستيانو رونالدو لاعب يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
رونالدو پس از دبل درخشان مقابل کروتونه:«همین گونه پیش بروید بچه‌ها!» + عکس

کریستیانو رونالدو، ستاره 36 ساله پرتگالی یوونتوس برابر تیم‌های که در سری‌آ بازی کرده، موفق به گلزنی شده است. رونالدو در مجموع برابر 78 تیم مختلف 5 لیگ معتبر اورپایی گلزنی کرده که تنها زلاتان ابراهیموویچ با 79 گل زده عملکرد بهتری از او در میان بازیکنان فعال دارد.

از سوی هم، فوق ستاره بانوی پیر شب گذشته به رکورد 25 گل زده در 14 فصل پیاپی رسید. رونالدو همچنین به سریع‌ترین بازیکن تاریخ لیگ فوتبال ایتالیا تبدیل شد که 70 گل در این رقابت‌ها به ثمر رسانده است.

یوونتوس با برتری مقابل کروتونه با یک بازی کمتر، به چهار امتیاز میلان و هشت امتیازی اینتر رسیده و در صورت کسب برتری در دیدار عقب افتاده خود هنوز هم از شانس های مسلم فتح سری آ محسوب می شود. پس رویای دهمین اسکودتوی متوالی هنوز برای بیانکونری زنده بوده و نبرد ادامه دارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала