Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تحقیقات یوفا در مورد توهین نژادی علیه زلاتان

© REUTERS / DANIELE MASCOLOزلاتان إبراهيموفيتش
زلاتان إبراهيموفيتش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2021
عضو شوید
یوفا قرار است در مورد توهین نژادپرستانه علیه زلاتان ابراهیموویچ در جریان بازی لیگ اروپا با بازیکن ستاره سرخ بلگراد، تحقیق را آغاز کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرده که در مورد توهین نژادپرستانه انجام شده علیه زلاتان ابراهیموویچ در جریان بازی میلان مقابل ستاره سرخ بلگراد (لیگ اروپا) تحقیقات انضباطی را آغاز کرده است.

رسانه‌های صربستان گزارش دادند که ابراهیموویچ که ریشه بوسنیایی دارد در جریان مسابقه 18 فبروری توسط فردی که در جایگاه VIP ورزشگاه ستاره سرخ نشسته بود، مورد توهین قرار گرفته است.

یوفا در بیانیه‌ای گفت: "امروز یک بازرس اخلاق و انضباطی منصوب شده تا تحقیقات انضباطی را در مورد حوادثی که در جریان مسابقه روند 32 تیم لیگ اروپا یوفا رخ داده، انجام دهد."

به دلیل محدودیت کروناویروس، هیچ هواداری در این مسابقه شرکت نکرد و ابراهیموویچ همراه با سایر بازیکنان و بازیکنان میلان در رده غربی ورزشگاه پشت دروازه قرار گرفت. هفته گذشته ستاره سرخ در بیانیه‌ای از ابراهیموویچ عذرخواهی کرد و گفت آنها برای شناسایی مجرم با مقامات همکاری خواهند کرد. ستاره سرخ در اولین بازی مرحله 32 بازی با میلان به تساوی 2-2 رسید و زلاتان یک بازیکن تعویضی بدون استفاده بود. زلاتان پس از چهار سال حضور موفق در این باشگاه از سال 2012، در میلان دومین فصل حضورش را بازی می‌کند. او در اوایل ماه گذشته با پیروزی 4-0 مقابل کروتونه، به 500مین گل دوران حرفه‌ای خود رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала