Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ تاریخ بازی‌های تیم ملی تغییر کرد

© Photo / AFFتیم ملی فوتبال افغانستان
تیم ملی فوتبال افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2021
عضو شوید
به دلیل گستردگی شیوع ویروس کرونا در کشورهای آسیایی؛ فیفا و AFC تصمیم به تغییر زمان برگزاری بازی های قاره آسیا گرفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که ویروس کرونا همچنان در کشورهای مختلف جهان به خصوص آسیا قربانی‌ می‌گیرد و در اکثر آسیا حالت عادی برنگشته، حالا به خاطر حفظ سلامتی بازیکنان و کادر فنی تیم‌های ملی؛ فیفا و AFC یک بار دیگر تصمیم به تغییر تاریخ برگزاری رقابت‌های آسیا گرفت.

هفته گذشته در جلسه مشترک آنلاین میان نمایندگان‌ پنج تیم حاضر درگروه E رقابت‌ها؛ فضل محمد شهاب دبیرکل فدراسیون فوتبال و انوش دستگیر سرمربی تیم ملی حضور یافتند و با توجه به شرایط کرونایی و تقویم مسابقات ابراز نگرانی کردند اما سرانجام امروز چهارشنبه؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال افغانستان خبر از تغییر تاریخ سه دیدار باقی مانده افغانستان در رقابت‌های انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را داد.

به اساس این نامه رقابت‌های یاد شده به جای ماه مارچ (حمل) در ماه جون (جوزا) در فاصله زمانی (3 تا 15 جون) 13 تا 25 جوزا به صورت متمرکز در یکی از کشورهای این گروه میزبانی خواهد شد.

گفتنی‌ست که در گروه E انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیا 2023 تیم‌های ملی قطر، عمان، افغانستان، هند و بنگلادش حضور دارند. گفته می شود که میزبان بازی‌های این گروه و همچنین تاریخ قطعی سه دیدار باقی مانده افغانستان در مقابل تیم‌های بنگلادش، عمان و هند نیز به زودی مشخص خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала