Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فینال یورو 2020؛ ومبلی میزبان 90 هزار هوادار

© AFP 2023ورزشگاه ومبلی لندن Wembley Stadium - the home of England football team - was going to be sold for £600 million (US$781 million)
ورزشگاه ومبلی لندن    Wembley Stadium - the home of England football team - was going to be sold for £600 million (US$781 million) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2021
عضو شوید
بر اساس برنامه‌های دولت انگلستان، ورزشگاه ومبلی لندن قرار است برای بازی فینال 90 هزار هوادار را میزبانی نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیدار نهایی یورو 2020 قرار است در 11 جولای در ورزشگاه ومبلی برگزار شود که می‌تواند در مقابل 90.000 طرفدار کامل برگزار شود که نشان می‌دهد چه کسی واکسینه شده یا آزمایش ویروسی کرونا منفی است.

طبق گزارش سان، برنامه موجود کوید-19 NHS که قبلاً 20 میلیون بار بارگیری شده، می‌تواند برای نشان دادن واکسیناسیون یا آزمایش منفی افراد برای کوید قبل از یک رویداد سازگار شود.

یک منبع به روزنامه گفت: 'افرادی هستند که به طور فعال روی افزودن آن به عنوان تابعی کار می‌کنند. این آسان‌ترین کار است زیرا بسیاری از افراد قبلاً آن را دارند. این برنامه به عنوان یک چیز بد دیده شده است اما این استفاده قطعاً خوب خواهد بود."

اگر دانشمندان دولتی ثابت کنند واکسیناسیون و آزمایش می‌تواند انتقال ویروس کرونا را در حوادث اپریل و می محدود کند، تابستان ورزش بریتانیا که شامل یک برنامه کامل بین المللی کریکت، ویمبلدون، یورو است و تا جام جهانی راگبی در مسابقات جهانی ادامه دارد. پاییز دوباره هواداران به ورزشگاه‌ها برخواهند گشت.

اسپورت میل مدعی‌ست که آزمون‌ها با تجزیه و تحلیل گسترده پس از هر رویداد از کم شروع می‌شوند و به تدریج افزایش می‌یابند.

روز دوشنبه بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا نقشه راه خود را برای رفع محدودیت‌های قفل کردن منتشر کرد. این فرایند چهار مرحله‌ای شامل اجازه دادن به حداکثر 10 هزار تماشاگر برای حضور در رویدادهای بزرگ از 17 می در مرحله سوم است و احتمال ظرفیت جمعیت را از 21 جون در مرحله چهار افزایش می‌دهد.

روز گذشته نخست وزیر در بازدید از جنوب لندن گفت که "بسیار خوشبین" است و همه محدودیت‌ها تا 21 جون برداشته می‌شود زیرا برنامه واکسیناسیون "امکانات بسیار زیادی" ایجاد کرده است. جانسون از "مسائل عمیق و پیچیده" پیرامون درخواست گذرنامه واکسن برای ورود به رویدادها صحبت کرده است. با این حال اعتقاد بر این است که دولت در حال بررسی ترکیب واکسیناسیون و آزمایش برای تایید فرد بدون ویروس است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала