Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لواندوفسکی نامزد جایزه بهترین ورزشکار جهان + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر روبرت لواندوفسکی Футбол. Лига чемпионов. Матч "Бавария" - "Ростов"
روبرت لواندوفسکی Футбол. Лига чемпионов. Матч Бавария - Ростов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2021
عضو شوید
رابرت لواندوفسکی مهاجم پولندی بایرن مونیخ نامزد دریافت جایزه بهترین ورزشکار جهان (لاروس) در سال 2021 شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رابرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ برای دریافت جایزه بهترین ورزشکار جهانی "لاروس" در سال 2021 نامزد شد.

رابرت لواندوفسکی (متولد 21 آگست 1988) کاپیتان تیم ملی پولند و مهاجم بایرن مونیخ در بوندس لیگا، به خاطر موقعیت، تکنیک و پایان کاری مشهور است و به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بوندس لیگا شناخته می‌شود. او بیش از 500 گل حرفه‌ای در رده بزرگسالان را برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده است.

در همین حال آنسو فاتی ویرا (متولد 31 اکتبر 2002) وینگر چپ بارسلونا و تیم ملی اسپانیا که در گینه بیسائو متولد شده، برای دریافت جایزه دستیابی به موفقیت جهانی لاروس در سال 2021 گردید. او به طور گسترده‌ای یکی از جذاب‌ترین استعدادهای فوتبال اسپانیا و یکی از بهترین بازیکنان جوان در جهان شناخته می‌شود.

البته در بخش باشگا‌ه‌ها نیز لیورپول و بایرن نامزدهای دریافت جایزه بهترین تیم جهان لاروس در سال 2021 شده‌اند.

لیورپول باشگاه فوتبالی در انگلستان در رده برتر حضور دارد که 19 عنوان قهرمانی لیگ، 7 جام حذفی، یک رکورد هشت جام لیگ و 15 جام کمیونیتی شیلد رکورددار است. همچنان در رده بین المللی این باشگاه شش جام اروپا (بیش از هر باشگاه انگلستانی)، سه جام یوفا، چهار سوپرجام یوفا (همچنین رکوردهای انگلستان) و یک جام جهانی باشگاه‌های فیفا برنده شده است.

بایرن مونیخ نیز در آلمان فعالیت دارد و شهرت‌اش را بیشتر به خاطر درخشش در بوندس لیگا و نیز در قاره اروپا را به دست آورده است.

بایرن موفق‌ترین تیم تاریخ آلمان است که با کسب 30 عنوان قهرمانی ملی، از جمله 8 قهرمانی پی در پی از سال 2013 پو 20 جام حذفی، همراه با افتخارات بی شماری در اروپا رکورددار است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала