Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ماتا در آستانه جدایی از اولدترافورد؛ سری آ مقصد محبوب ستاره اسپانیایی؟

© REUTERS / Lisi NiesnerПолузащитник «Манчестер Юнайтед» Хуан Мата радуется забитому голу
Полузащитник «Манчестер Юнайтед» Хуан Мата радуется забитому голу - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2021
عضو شوید
خوان ماتا احتمالا من‌یونایتد را ترک خواهد کرد اما باشگاه‌های یوونتوس، اینترمیلان و آ اس رُم به دنبال انتقال آزاد وی هستند.

به گزارش اسپوتنیک؛ خوان ماتا قبل از پایان قراردادش در اولدترافورد در تابستان مورد توجه برخی تیم‌های سری آ قرار گرفته و ستاره اسپانیایی که تحت هدایت دیوید مویز به من‌یونایتد آورده شده در این فصل تنها 8 مسابقه را از ابتدا در ترکیب قرار گرفته است.

یونایتد گزینه‌ای برای تمدید قرارداد وی تا 12 ماه دارد اما رسانه سان مدعی شده که یوونتوس، رُم و اینترمیلان همه منتظر انتقال رایگان بازیکن سابق چلسی در آستانه فصل آینده هستند.

ماتا یکی از اعضای با ارزش یونایتد است و تجربه زیادی را به سرمربی اوله گونر سولسشیر ارائه می‌دهد. اما اعتقاد بر این است که او خواستار مسابقه منظم‌تری است و به نظر نمی‌رسد با توجه به رقابت در حال حاضر برای مسابقات، به اولدترافورد برسد.

سری آ با داشتن روملو لوکاکو، اشلی یانگ، متئو دارمیان و الکسیس سانچز که به تیم اینتر آنتونیو کونته پیوستند، به مقصد محبوب بازیکنان سابق یونایتد تبدیل شده است. گزارش سان، اینتر را به عنوان باشگاهی مشخص کرده که تاکنون بیشترین علاقه را نشان داده است.

آندره پیرلو سرمربی یوونتوس به دنبال تقویت گزینه‌های میانه زمین خود در تابستان است و با توجه به فشارهای ناشی از همه گیری کروناویروس نقل و انتقالات رایگان مهم‌تر از همیشه است.

ماتا از زمان پیوستن به چلسی با مبلغ 37.1 میلیون پوند در جنوری 2014 یک خادم قابل اعتماد برای یونایتد ثابت شده است. در هفت سال حضور در اولدترافورد ماتا 50 گل به ثمر رسانده و 47 پاس گل دیگر نیز در 267 بازی ارسال کرده است. در بخش افتخارات وی با شیاطین سره موفق به کسب قهرمانی جام حذفی، جام EFL، کمیونیتی شیلد و لیگ اروپا شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала