Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای عجیب مدیر برنامه‌های هالند: 10 باشگاه مطرح به دنبال جذب مؤکلم هستند

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2021
عضو شوید
ادعای عجیب مدیر برنامه‌های هالند: 10 باشگاه به دنبال جذب مؤکلم هستند

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند با درخشش در ترکیب تیم دورتموند، نشان داده است که آیندۀ بسیار درخشانی در پیش دارد و باشگاه‌های زیادی به دنبال این بازیکن جوان اند.

رسانه‌های مادریدی معتقد اند که رئال مادرید شانس زیادی برای به خدمت گرفتن این مهاجم دارد و می‌تواند فصل بعد او را به خدمت بگیرد.

مدیر برنامه‌های این بازیکن اما مدعی‌ست که موکلش مشتریان زیادی دارد و همۀ این باشگاه تعهد سپرده اند که به او فضای بهتری نسبت به دورتموند مهیا کنند.

او در این مورد گفت:" او یکی از ستاره‌های درخشان در دهۀ آینده خواهد بود، ما در حال حاضر می‌بینیم که طرفداران فوتبال در مورد مسی، زلاتان و رونالدو صحبت می‌کنند و می‌پرسند تا کی از آن ها لذت خواهیم برد؟ پس فکر می‌کنم خیلی ها منتظر نسل جدید هستند. حدود 10 باشگاه توانایی جذب هالند را دارند و می‌توانند فضای بهتری از دورتمند به او بدهند. 4 باشگاه از انگلیس خواهان او هستند".

رایولا در حالی این ادعا را مطرح کرده است که بسیاری از باشگاه‌ها با مشکلات مالی روبه‌رو اند و توان پرداخت مبلغ هنگفت برای یک بازیکن را ندارند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала