جاپان اثربخشی واکسن اسپوتنیک وی را ارزیابی کرد

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر جاپان اثربخشی واکسن اسپوتنیک وی را ارزیابی کرد
 جاپان اثربخشی واکسن اسپوتنیک وی را ارزیابی کرد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2021
عضو شوید
تحلیلگر ارشد و استاد انستیتوت اقتصاد و صنعت جاپان، اثر بخشی واکسن "Sputnik V" را در برابر ویروس کرونا ارزیابی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کازوهیکو فوجی، تحلیلگر ارشد و استاد انستیتوت تحقیقاتی اقتصاد، صنعت و تجارت مربوط وزارت اقتصاد و صنعت جاپان، اثر بخشی واکسن "Sputnik V" را در برابر ویروس کرونا ارزیابی کرد. این مقاله در پرتال یاهو نیوز جاپان منتشر شده است.

کمک 8.1 میلیون دالری جاپان برای تهیه و فراهم سازی واکسین به دولت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2020
کمک 8.1 میلیون دالری جاپان برای تهیه و فراهم سازی واکسین به دولت افغانستان

این متخصص، واکسن های مختلف علیه ویروس کرونا را مقایسه کرد و اثربخشی داروی روسی را تشخیص داد.

متخصص جاپانی افزود: "همه موارد مورد مطالعه قرار گرفته شده است، ممکن است ارزش خرید "Sputnik V" را در جاپان در میان مدت را داشته باشیم. فرض بر این است که مبارزه با کووید 19 بسیار به تأخیر خواهد افتاد، بنابراین بسیاری از کارشناسان به این واکسن توجه می کنند".

فوجی یادآوری کرد که تأثیر واکسن روسی 92 درصد تأیید شده است. اثر نهایی دارو نسبت به موارد شدید - 100 درصد  و همچنین گاهی 91.4 درصد بوده است.

یادآوری می‌کنیم مجله پزشکی «لنست» اخیرا  با پایان دادن به شایعات درباره واکسن روسی «اسپوتنیک وی» اعلام کرد که این واکسن 91.6 درصد در مقابل بیماری COVID-19 مقاومت می‌کند.

در گزارش این مجله که از معتبرترین و مشهورترین هفته‌نامه‌های پزشکی جهان است، آمده که این واکسن مقابله با ویروس کرونا، روی افراد بالای 65 سال اثر دارد و از سالخوردگان در مقابل حمله ویروس کرونا محافظت می‌کند.

واکسن اسپوتنیک وی نخستین واکسن کرونا در روسیه را مرکز گمالیا وابسته به وزارت بهداشت روسیه با همکاری وزارت دفاع روسیه می سازد و تاکنون میلیون ها  دوز از این واکسن تولید شده است.   

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала