Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدی‌تر شدن بحران لیورپول؛ هندرسون هم تا آخر فصل مصدوم است

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر جوردن هندرسون Russia World Cup England Training
جوردن هندرسون Russia World Cup England Training  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2021
عضو شوید
بر اساس ادعای یک منبع خبری مطمئن، ممکن است جوردن هندرسون ادامه افصل را از دست بدهد.

به گزارش اسپوتنیک، انگار مصدومیت و بدشانسی دست از سرکلوپ بر نمی‌دارد و پس از مصدومیت سنگین فن دایک و مشکلات چند بازیکن دیگر این بار نوبت هندرسون رسیده.

رسانه دیلی میل امروز گزارش داده کاپیتان ۳۰ ساله تیم لیورپول امروز خواهد فهمید که پایش نیاز به جراحی دارد یا خیر و اگر نیاز به جراحی داشته باشد فصل را باید برای او تمام شده دانست.

آسیب حردن هندرسون از ناحیه کشاله ران است و او در صورت جراحی نیاز به ۱۲ هفته استراحت دارد و در این صورت احتمالا علاوه بر ادامه بازی‌های لیگ، رقابت‌های جام ملت‌های اروپا را از دست خواهد داد. این مصدومیت در جریان دیدار مقابل اورتون بوجود آمد که در یک صحنه هندرسون در کنار دوکوره می‌دوید اما چند لحظه بعد با افتادن روی زمین باعث نگرانی شدید یورگن کلوپ و در نهایت تعویض شد. حالا اگر جوردن هندرسون هم از شرایط بازی دور باشد واقعا کلوپ با عدم حضور فابینیو، جو گومز و فن دایک حتی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان هم دچار مشکل خواهد شد.

در بازی مقابل اورتون فیلیس جانشین هندرسون شد اما او تنها ۶ بار برای لیورپول در بازی‌ها امسال به میدان رفته و به نظر نمی‌رسد بتواند جانشین مطمئنی برای هندرسون باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала