Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان؛ سیتی می‌خواهد در اروپا بدرخشد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر منچسترسیتی
منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2021
عضو شوید
منچسترسیتی با هدایت گواردیولا به 18 پیروزی متوالی دست یافته و حالا می‌خواهد این روند را در لیگ قهرمانان اروپا نیز طی کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ مایکل آرتتا سرمربی آرسنال پس از بازی تیم‌اش در لیگ برتر برابر من‌سیتی روز یکشنبه اظهار داشت که هیچ تیمی بهتر از سیتی در اروپا وجود ندارد و اگر به اعداد نگاه کنید، پس در این مورد شکی نیست.

تیم گواردیولا که 18 پیروزی متوالی در همه رقابت‌ها کسب کرده امشب قرار است در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در بوداپست مقابل گلادباخ قرار می‌گیرند. با این حال، در این مرحله از فصل گواردیولا نمی‌خواهد توسط تیمی عقب برود.

خط سیتی با رقیب‌اش در خارج از منطقه اروپا در بوندسلیگا در تضاد است. گواردیولا می‌گوید: "فوتبالیست‌های من برای دیدار با این ویژگی‌ها انگیزه اضافی ندارند."

مارکو رُز مربی تیم بوروسیایی که در مرحله گروهی مقابل رئال مادرید و اینترمیلان زنده ماند می‌گوید که نیازی به پنهان کردن نیست و می‌خواهد جسارت داشته باشد و سومر، استندل، کرامر یا پلیا برخی از دارایی‌هایی است که پپ با استناد به آنها اثبات کرد که در اروپا هیچ کس نمی‌تواند به کسی اعتماد کند.

سانت پدور که با موفقیت از همه کارهایی که در انگلستان انجام داده پیشی گرفته هنوز یک بازیکن ویژه است و پنج سال پس از ورودش به منچستر، او در تورنمنت قاره‌ای هنوز موفق نشده است. اما با آگاهی از این‌که همه نگاه‌ها به چهره او معطوف است، اصرار دارد که سیتی باید گام به گام پیش برود: "ما سال گذشته از لیون بهتر بودیم و تاتنهام نفر قبلی. و حالا من فقط می‌خواهم روی تعهد بعدی تمرکز کنم."

در صورت عدم اطمینان از چنین لیگ قهرمانان سخت، سیتی انتظارات زیادی را پیش از موعد ایجاد نخواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала