Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه و نیماردر آستانه تمدید

© REUTERS / POOLParis St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta.
Paris St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2021
عضو شوید
کیلیان امباپه و نیمار قرار است قرارداد جدید با PSG را و لئوناردو در مورد انتقال به تیم دیگر مذاکرات خود را انجام می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ گزارش‌های رسیده از فرانسه تأیید می‌کنند که کیلیان امباپه و نیمار در حال مذاکره با پاری‌سن‌ژرمن هستند در حالی‌که هر دو تا سال 2022 با این باشگاه قرارداد دارند و مدیر ورزشی PSG لئوناردو مشتاق است آنها را در دراز مدت حفظ نماید.

در هفته‌های اخیر هر دو مورد بحث انتقال بوده‌اند بنابراین باشگاه فرانسوی مشتاق انجام معاملات خواهد بود. ولی به اساس گفته فابریزیو رومانو، لئوناردو تأیید کرده که گفتگوها با این دو در حال پیشرفت هستند بنابراین قراردادها می‌توانند به زودی نهایی شوند.

لئوناردو گفت: "مذاکره ما با کیلیان امباپه رو به پیشرفت است. ما به زودی در زمان تصمیم گیری خواهیم رسید، گفتگو خوب است. ما همچنین با نیمار در مسیر درستی هستیم. با این حال هنوز امضا نشده است."

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که امباپه حاضر نبود قبل از پایان این فصل به توافق جدیدی متعهد شود. این به روزرسانی یک گام مثبت برای PSG است و لئوناردو با مسیری که در حال حاضر امباپه در آن است، اطمینان دارد.

اگر این جفت ارشمند نتواند توافق کند، می‌تواند در تابستان در دسترس باشند. با این حال، با توجه به دستمزد آنها و هزینه انتقال احتمالی درگیر، تعداد کمی از باشگاه‌ها می‌توانند از پس هزینه‌های آنها برآیند.

رئال مادرید بارها و بارها با امباپه در ارتباط بوده در حالی که اعتقاد بر این است که لیورپول نیز علاقه‌مند است، در مورد نیمار او تأیید کرد که می‌خواهد اخیراً در پاریس بماند و از امباپه خواهش کرد که در کنار او بماند.

پی‌اس‌جی در اروپا نیز قدرتمند است و پیروزی در لیگ قهرمانان می‌تواند امباپه را متقاعد کند که پاریسی‌ها باشگاه مناسبی برای او است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала