بازداشت مدیر مبارزه با مواد مخدر کندز به اتهام گرفتن رشوه

© Sputnikبازداشت مدیر مبارزه با مواد مخدر کندز به اتهام گرفتن رشوه
بازداشت مدیر مبارزه با مواد مخدر کندز به اتهام گرفتن رشوه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2021
عضو شوید
مدیر مبارزه با مواد مخدر فرماندهی پولیس ولایت کندز به اتهام گرفتن رشوه بازداشت شده است، منابع امنیتی این خبر را تائید می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سلام وطندار، منابع امنیتی که نخواست اسمش فاش شود، گفته است که خال‌الدین خالد، مدیر مبارزه با مواد مخدر فرماندهی پولیس کندز با سه منسوب دیگر پولیس، یک قاچاقبر مواد مخدر را یک ماه پیش در اعضای 600 هزار افغانی پس از بازداشت آزاد کرده اند.

لوی سارنوالی / دادستانی کل افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
بازداشت یک مقام بلند پایه وزارت معارف به اتهام فساد

منیع می‌گوید هنگامی که وزارت داخله از این قضیه باخبر می‌شود، علیه آنها اقدام می‌کند که در نتیجۀ آن دو تن از کارمندان این اداره بازداشت شدند؛ اما مدیر مبارزه با مواد مخدر به کابل فرار کرده‌ بود.
در همین حال منابع دیگری از بازداشت، مدیر مبارزه با مواد مخدر کندز در ولایت کابل خبر داده اند، به گفته منابع آاقی خالد چند روز پیش در کابل از سوی نیروهای امنیتی افغانستان بازداشت شده است.
این درحالیست که چندی پیش، دادستانی کل افغانستان اعلام کرد که در سال جاری خورشیدی به ۱۷۹۱ پرونده فساد اداری رسیدگی کرده است.
به گفته سخنگوی دادستانی کل، در جریان سال جاری ۱۵ دادستان، ۴ کارمند اداری و ۱۷ کارمند از سایر ادارات دادستانی کل نیز به اتهام فساد اداری بازداشت شدند.
داستانی کل رسیدگی به این شمار از پرونده‌ها و دستاوردهای این نهاد را در مبارزه با فساد در تاریخ افغانستان "بی‌پیشینه" خواند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала