Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما در آستانه بازگشت؛ مهاجم فرانسوی به دربی می‌رسد؟

© Flickrکریم بنزما مهاجم رئال مادرید Kerim Benzema ve Zinedine Zidane
کریم بنزما مهاجم رئال مادرید  Kerim Benzema ve Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2021
عضو شوید
کریم بنزما که در مصدومیت به سر می‌برد، احتمالا می‌تواند در بازی مقابل اتلتیکومادرید در دربی مادرید به بازی برسد و در اختیار زیدان باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کریم بنزما از مصدومیت‌اش به خوبی در حال بهبودی است و انتظار می‌رود که برای جدال رئال مادرید برابر اتلتیکو مادرید در 7 مارچ به میدان بازی برگردد.

هدف باشگاه و بازیکن این است که بنزما در دربی مادرید در ورزشگاه واندامترو پولیتانو در اختیار زین الدین زیدان باشد. با این حال، رئال مادرید احتمال بهبودی بنزما در زمان بازی روز دوشنبه مقابل رئال سوسیداد در آلفردو دی استفانو را رد نمی‌کند.

ده روز تا دیدار با تیم دیه‌گو سیمئونه باقی مانده و تیم زیزو حاضر نیست برای بازگشت بنزما عجله کند تا از خطرات احتمالی دوباره مصدوم شدن وی جلوگیری نماید.

بازگشت وی به میادین مهمترین اولویت کادر پزشکی رئال مادرید است زیرا این تیم برای بازی با اتلتی و آتالانتا به مُهاجم اصلی‌اش نیاز دارد. بنزما با 17 گل بهترین گلزن رئال در این فصل بوده و پس از او کاسمیرو که 6 گل زده، یکی از این‌ها تعیین کننده پیروزی مقابل رئال وایادولید در آخر هفته گذشته بود.

مهاجم فرانسوی در بازی مقابل آتالانتا به میدان نرفت اما این بار هموطن او فرلاند مندی بود که با یک ضربه پای راست بن بست دیدار رفت را برای مادریدی‌ها با برتری 1-0 بشکند.

در حالی که رئال به مهاجمان خود برای پوشش دادن جای بنزما از نظر گلزنی نیاز داشت، مارکو آسنسیو و وینیسیوس جونیور قدم به جلو نگذاشته‌اند.

مُهاجم برزیلی از 21 اکتوبر موفق به گلزنی نشده، در حالی که آسنسیو در 30 بازی این فصل فقط 2 گل زده است. ماریانو دیاز نیز در این زمینه سهمی نداشته، در حالی که ادن هازارد و رودریگو هر دو به دلیل مصدومیت از زمین دور هستند.

در واقع زیدان ترجیح داد ایسکو به عنوان 9 کاذب در برابر آتالانتا ظاهر شود اما بازیکن اسپانیایی یک سال است که دروازه حریفان را باز نکرده است.

بنابراین رئال مادرید به بنزما نیاز دارد تا به زودی برگردد و به نظر می‌رسد که آنها می‌توانند برای بازی حساس برابر اتلتیکو روی او حساب کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала