Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاسمیرو می‌تواند مقابل آتالانتا بازی کند؟

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2021
عضو شوید
رئال مادرید باور دارد که کاسمیرو ستاره خط میانی این تیم در بازی برگشت برابر آتالانتا بتواند بازی نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ فشار چرخشی تصویر صحنه برخورد کاسمیرو با زاپاتا بازیکن آتالانتا نشان می‌دهد که بازیکن برزیلی با ستاره تیم ایتالیا تماسی نداشته و بازیکن حریف خود را به زمین انداخته تا داور را فریب دهد، بنابر این رئال مادرید دست به دامن یوفا برده است.

رئال مادرید از کارت زردی که کاسمیرو در بازی مقابل آتالانتا در برگامو گرفت، درخواست تجدید نظر می‌کند، کارت زردی که به دلیل احتیاط بیش از حد مجازات دارد و باعث می‌شود وی بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی مادرید را از دست ندهد که در 16 مارچ در والدبباس برگزار خواهد شد.

این یک مشکل برای زیدان است زیرا او جایگزین خاصی برای بازیکن برزیلی در تیم ندارد و نزدیکترین فرد به توانایی انجام آن کار "فد والورده" مصدوم است و ستاره اروگوئه‌ای باید آماده بازگشت باشد اما باید ببینیم در چه حالتی است.

کاسمیرو بعد از خطای ادعایی روی "دووان زاپاتا" در دقیقه 23 کارت زرد گرفت. ستاره کلمبیایی در خط میانی شروع به تعقیب بازیکن برزیلی نمود و پس از آن‌که ظاهراً در ابتدای بازی توسط کاسمیرو مسدود شد روی زمین افتاد. تکرار بعدی صحنه نشان داد که کاسمیرو دست به زاپاتا نزد، اما بازیکن میزبان قبل از سقوط دو قدم دیگر برداشت و باعث کارت برای کاسمیرو شد که به داور اشاره کرد که هیچ تخلفی انجام نداده است.

مادرید امیدوار است که سهم ویدیویی که در آن به وضوح دیده می‌شود زاپاتا با پرتاب خود به زمین به دنبال کارت زرد می‌باشد، برای یوفا کافی است تا تصمیم توبیاس استیلر داور آلمانی را لغو کند و کاسمیرو بتواند در 16 مارچ در اختیار زیدان باشد.

یوفا معمولاً هنگام لغو تصمیمات داوری سختگیرانه‌تر از لالیگا است اما مادرید باور دارد که وضوح تصاویر به حدی است که گزینه دیگری به جز اصلاح وجود ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала