اولتیماتوم مادورو به اتحادیه اروپا

© REUTERS / Miraflores Palaceاولتیماتوم مادورو به اتحادیه اروپا
اولتیماتوم مادورو به اتحادیه اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2021
عضو شوید
رئیس‌جمهور ونزوئلا می‌گوید اگر اتحادیه اروپا سیاست تحریمی خود را تغییر ندهد، ونزوئلا دیگر به توافق و گفتگو با آنها ادامه نخواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، نیکولای مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا امروز پنجشنبه اعلام کرد که ونزوئلا گفتگو با اتحادیه اروپا را ادامه نمی دهد، مگر سیاست تحریمی خود را تغییر دهند.

وی گفت: ما مشتاق انجام این رویکرد نیستیم، چرا که ما خواستار روابط خوب با تمام اروپا هستیم. اما نمی‌توانیم بپذیریم که کسی به ونزوئلا ضربه وارد کرده و و آن را تحریم کند.

رئیس‌جمهور ونزوئلا افزود: آنها در امور داخلی ما مداخله می‌کنند، اما در واقع منتظر چه هستند؟ که ما ممنون حملات آنها نسبت به خودمان باشیم؟ خیر، ما به دنبال گفتگو بودیم، و گام‌های مهمی هم در خصوص باز گرداندن مذاکرات بین مخالفین و چاویسم برداشته شد. اما با چنین رویکردی دیگر ممکن نیست. یا شما موضع خود را تغییر دهید و یا دیگر هیچ وقت بین ما گفتگو و توافقی شکل نخواهد گرفت. آقایان در اتحادیه اروپا این را بدانند که ونزوئلا خوب می‌داند چطور به تهدیدها پاسخ دهد. درهای ونزوئلا بر اتحادیه اروپا باز است اما تنها با احترام به ونزوئلا و دموکراسی.

پیش از این، اتحادیه اروپا فهرست تحریم های ونزوئلا را گسترش داد و مقامات عالی رتبه نظامی، اعضای شورای ملی انتخابات و اعضای پارلمان جدید را نیز بخاطر نقش آنها در اقدامات و تصمیماتی كه دموكراسی و قانون را تضعیف می‌كند، به آن افزود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала