Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال دوباره در اوج؛ 5 برد با 9 بازیکن مصدوم

© AP Photo / Jose BretonMarco Asensio (Real Madrid) entre la defensa del Alcoyano en Copa del Rey
Marco Asensio (Real Madrid) entre la defensa del Alcoyano en Copa del Rey - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2021
عضو شوید
رئال مادرید در حالی‌که بیشتر از هر تیمی دچار بحران مصدومیت است اما در روزهای اوج به سر می‌برد و پنجمین پیروزی خود را دیشب به ثبت رساند.

به گزارش اسپوتنیک؛ کمتر تیمی در فوتبال جهان تحت فشار شدید این روزهای رئال مادرید قرار دارد و کار می‌کند که می‌تواند بهترین نتیجه را به دست آورد.

هر بار که اوضاع ناامید کننده به نظر می‌رسد، شاگردان زین الدین زیدان قادر به ایستادن و ادعای خود هستند و نشان می‌دهند که لوس بلانکوس هرگز قابل خط زدن نیست. آنها پیش از این بارها آن را نشان داده‌اند و این امر در فصل جاری نیز همچنان صدق می‌کند.

در جنوری، رئال مادرید در بحران بود. آنها در لالیگا سانتاندر بسیار عقب بودند، در حالی که از کوپا دل‌ری و سوپرکوپا اسپانیا حذف شده بودند. اما مثل همیشه آنها عقب گرد کرده‌اند. آنها برای بازی برگشت در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 1-0 پیش افتاده‌اند و همچنین به مسابقه عنوان قهرمانی بازگشته‌اند.

در برگامو، رئال مادرید پنجمین بُرد پیاپی را به نام خود ثبت کرد. این یک روند چشمگیر است اما وقتی مصدومیت آنها در نظر گرفته شود، چشمگیرتر می‌شود.

این مسابقه اخیر با هشت نفر - 9 بازیکن در برگامو - بازیکنانی که به دلیل مصدومیت از دست رفته‌اند همراه بود.

برنده شدن در سختی

جیان پیرو گاسپرینی سرمربی آتالانتا قبل از بازی روز چهارشنبه در شمال ایتالیا گفت: "رئال مادرید مصدومیت‌های زیادی دارد اما آنها برنده بازی هستند."

لوس بلانکوس با یک گام مهم در اروپا وارد ماه مارچ می‌شود و اکنون با برتری 1-0 به خانه بازگشت تا از رسیدن به دور بعد خود محافظت کند. علاوه بر این آنها سه امتیاز از اتلتیکو مادرید عقب هستند و دربی مادرید می‌تواند این روند را نیز تغییر بدهد.

اتلتیکو می‌توانست یک ماه پیش 15 امتیازی باشد اما برتری آنها در آستانه دربی 7 مارچ چندان مطمئن نیست.

رئال مادرید اکنون در موقعیت مثبتی قرار دارد و مصدومان‌اش نیز در حال بازگشت می‌باشد. رئال مادرید از به نظر رسیدن فصل از دست رفتن تا حضور در شانس قهرمانی در لالیگا سانتاندر و لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر نشان داد که نمی‌توان آنها را از پیش رو برداشت.

حالا این تیم با 5 برتری متوالی در همه رقابت‌ها (هوسکا2-1، ختافه 2-0، والنسیا 2-0، وایادولید 1-0 و آتالانتا 1-0) یک تیم کاملا با انگیزه، تفاوت رقم زن و نتیجه گیر نشان داده که پشت هر تیمی را می‌لرزاند.

همچنان تیم زیدان از نظر خط دفاعی کاملا بسته و آماده نشان داده زیرا آنها در 5 بازی اخیر 8 گل زده‌اند و تنها 1 گل خورده‌اند در حالی‌که 5 بازی قبل‌تر این تیم در 4 بازی 6 گل دریافت کرد و به حریفان در هر بازی یک گل زد. (4) اما از گردونه مسابقات کوپا دل‌ری و سوپرکاپ اسپانیا حذف شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала