Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت سایه به سایۀ دو فوق ستاره در لالیگا و سری‌آ + عکس

© AFP 2023 / JOSEP LAGOالبرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا
البرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2021
عضو شوید
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو همچنان به رقابت شانه به شانه با یک دیگر می‌پردازند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در دیداری معوقه از هفته نخست فصل جاری لالیگا، در خانه میزبان  الچه بود و توانست بازی را با نتیجه 3 بر صفر ببرد.

مطابق انتظار ستاره بازی لیونل مسی بود که توانست دو گل به ثمر برساند و تعداد گل هایش در لالیگا را به 18 افزایش دهد. مسی حالا به تنهایی آقای گل لالیگاست.

مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2021
ورزش
مسی با عبور از سوارز به رونالدو رسید؛ فوق ستاره بهترین گلزن سال 2021+عکس

در این دیدار لیونل مسی موفق به ثبت دبل شد تا شمار گل‌های خود در لالیگا را به عدد 18 برساند. روز گذشته هم در ایتالیا، یوونتوس با درخشش و دبل کریستیانو رونالدو به پیروزی دست یافت تا فوق ستاره پرتگالی نیز در سری‌آ تعداد گل‌های خود را به مرز 18 گل برساند.

هرچند، این دو فوق ستاره فوتبال جهان 3 سال است در یک لیگ حضور ندارند اما به نظر می‌رسد همچنان به رقابت شانه به شانه با یکدیگر می‌پردازند. باتوجه به گل‌های ثبت شده از سوی این دو ابرستاه، به نظر می‌رسد شانس آنان برای کسب کفش طلای اروپا بیشتر از پیش شده است.

در همین رابطه، سایت معروف «بلیچر ریپورت» تصویری مشترکی از این دو بازیکن را طراحی کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала