Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرونده جدید اتهامات علیه بواتنگ؛ خشونت در برابر یک زن

© Sputnik / Екатерина Чеснокова /  مراجعه به بانک تصاویر جروم بواتینگ
جروم بواتینگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2021
عضو شوید
دادستان آلمان از ژروم بواتنگ به اتهام پاره شدن گوش دوست دخترش کاسیا یک سال قبل از مرگ او، تحقیق می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک؛ دادستان‌های آلمان از ژروم بواتنگ مدافع بایرن به اتهام پاره شدن گوش دوست دخترش کاسیا لنهاردت یک سال قبل از مرگ او، در حال تحقیق از ژروم بواتنگ هستند.

پرونده علیه این بازیکن که برای اولین بار در سال 2019 تشکیل شد اکنون پس از اطلاعات جدیدی از تحقیقات پولیس برلین که به دنبال خودکشی لنهارد انجام شد، دوباره توسط دادستان تشکیل شد.

بواتنگ متهم به زخمی کردن عمدی لنهارد یکی از شرکت کنندگان سابق مدل Next Top آلمان در اکتوبر 2019 است - کمی بیشتر از یک سال قبل از تجاوز عمومی وحشیانه که در اواخر ماه گذشته در یک آپارتمان در برلین منجر به مرگ او شد.

بازیکن 32 ساله بایرن مونیخ همچنین در پرونده جداگانه‌ای از شرین سنلر همسر سابقش که به دلیل شیوع ویروس کرونا در بازداشت است، متهم به حمله شده است.

گفته می‌شود که حادثه مربوط به لنهارد در 3 اکتوبر 2019 اتفاق افتاده و مقامات را وادار کرده تحقیقات را در دسامبر همان سال آغاز کنند.

تحقیقات علیه بواتنگ شش ماه بعد در جون سال 2020 متوقف شد، دلیل این امر این بود که لنهارد گفته بود که نمی‌خواهد به ادعاهای خود ادامه دهد. البته پرونده مربوط به سنلر در سال 2019 در دادگاه مونیخ تشکیل شد اما به دادستان‌ها گفته شده که به دلیل وضعیت ویروس فعلاً نمی‌تواند ادامه یابد.

وكیل بواتنگ همچنین تلاش كرد تا در سال 2020 به دلیل تعقیب غیرمجاز مشتری‌اش، اتهامی علیه یك دادستان مطرح شود اما این پرونده در آگوست گذشته منتفی شد. مدتی پس از جدایی در سال 2018 بواتنگ شروع به معاشرت با مدل جامائیکایی ربکا سیلورا کرد، قبل از این‌که بعداً وارد رابطه با لنهارد شود. اما این رابطه در اوایل سال جاری با خشونت پایان یافت و پس از آن فاجعه بار شد، هنگامی که لنهاردت را در آپارتمان‌اش در برلین در 9 فبروری مرده یافتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала