امضای تفاهم‌نامه میان روسیه و ارجنتاین در زمینه تولید واکسین "اسپوتنیک وی"

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر امضای تفاهم‌نامه میان روسیه و ارجنتاین در زمینه تولید واکسین "اسپوتنیک وی"
امضای تفاهم‌نامه میان روسیه و ارجنتاین در زمینه تولید واکسین اسپوتنیک وی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2021
عضو شوید
روسیه و ارجنتاین بخاطر تولید واکسین ضد کرونا "اسپوتنیک وی" تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش اسپوتنیک، در سند به امضا رسیده توسط مدیریت آزمایشگاه‌های ریچموند آرژانتین آمده است: "ما اطلاع می‌دهیم، که به هدف توسعه همکاری میان دو طرف و بخاطر تولید واکسین ضد کرونا در آیند نزدیک، تفاهم‌نامه‌ی همکاری میان مدیریت صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه به نمایندگی از مرکز گامالیا و نماینده ما "آزمایشگاه‌های ریچموند" به امضا رسید".

چندی پیش، گزارش شده بود که واکسین ضد کرونا "اسپوتنیک وی" در ارجنتاین، در یک روند سریع به ثبت رسیده است. صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه روز پنج‌شنبه اعلام کرد که این واکسین روسی تا حال در 37 کشور به ثبت رسیده است که 1.1 میلیارد نفر را زیر پوشش قرار می‌دهد.

واکسین «اسپوتنیک وی» ساخت انستیتوت میکروبیولوژی و اپیدیمیلوژی گامالیا نخستین واکسین ثبت‌شده در جهان است. این واکسین در حال حاضر به طور گسترده در روسیه و ده‌ها کشور دیگر استفاده می‌شود. دومین واکسین روسی «اپی‌واک‌کرونا» نام دارد و ساخت مرکز تحقیقاتی وکتور است که استفاده گسترده از آن در آیندۀ نزدیک برنامه‌ریزی شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала