Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تغییرات اساسی سیمئونه در برابر ویارئال

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر ژائو فلیکس بازیکن اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
ژائو فلیکس بازیکن اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2021
عضو شوید
دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید آماده می‌شود تا ژائو فلیکس و سائول نیگز را مقابل ویارئال کنار بگذارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ انتظار می‌رود دیگو سیمئونه برای سفر اتلتیکو مادرید به ورزشگاه دلاسرامیکا برای بازی با ویارئال در یکشنبه شب تغییراتی ایجاد می‌کند.

با توجه به جلسات تمرینی وی در روز جمعه، انتظار می‌رود که ال چولو، سیمه ورسالکو و رنان لودی را در ترکیب 11 نفری ابتدایی خود فراخواند و ژائو فلیکس و سائول از این تیم خارج شوند.

معرفی دو مدافع کناری جدید به این معنی است که مارکوس یورنته و آنخل کوریا احتمالاً جلوتر از بازی با چلسی در لیگ قهرمانان بازی خواهند کرد.

انتظار می‌رود سیمئونه با پنج بازیکن پشت سرش از ورسالکو، استفان ساویچ، فیلیپه، ماریو هرموسو و لودی به 3 بازیکن در خط میانی و دو بازیکن جلو برگردد.

این سه هافبک احتمالاً کوکه، یورنته و توماس لمار خواهند بود که به موقعیتی باز می‌گردند که در این فصل در اکثر موارد درخشیده است.

این باعث می‌شود کوره آ در خط حمله با لوئیس سوارز شریک شود و در نتیجه ژائو فلیکس روی نیمکت بیفتد. البته یان اوبلاک همچنان در درون دروازه خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала