Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمدید قرارداد راموس؛ از غیرممکن رو به نزدیک شدن

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2021
عضو شوید
در حالی‌که همه بر پایان کار راموس در رئال مادرید فکر می‌کنند اما خبرهایی نشر شده که کاپیتان در حال مذاکرات پایانی است تا بتواند به حضورش ادامه دهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ سرخیو راموس و فلورنتینو پرز مدام صحبت می‌کنند و این روند را فراموش نکرده‌اند. روابط رئیس و کاپیتان با وجود اولین امتناع از پیشنهاد تمدید ارائه شده توسط باشگاه، تغییری نکرده است.

مارکا قبلاً برخی از مکالمات انجام شده در نتیجه دوره درمانی و دوره قرنطینه ناشی از ویروس کرونا را نشر کرده و جلسه سه‌شنبه گذشته که نمی‌توان آن را به عنوان یک نشست در نظر گرفت، بار دیگر نشان داد که روابط بین این دو صمیمی، صحیح و صمیمانه است. صحبت کوتاه دوباره آرام بوده و راه حل تمدید یا عدم انعقاد قرارداد روشی است که به زودی حل خواهد شد.

ایده این است که با بازگشت به زمین بازی کاپیتان، تردید برطرف می‌شود. صحبت از بازی برگشت برابر آتالانتا در 16 مارچ به عنوان تاریخ احتمالی بازگشت مدافع به زمین سبز است اما هیچ عجله‌ای وجود ندارد.

در مورد تمدید روزی که بدون وقفه می‌گذرد به تداوم کار مدافع نزدیکتر است. رئال مادرید این پیشنهاد را حفظ می‌کند و کاپیتان بدون این‌که اعلام کند هر پیشنهادی را پذیرفته ادامه می‌دهد.

این عملیات به عنوان مهار و همزمان با نزدیک‌شدن طرفین عمل کرده است. بازار فعلی روی باشگاه‌ها فشار وارد کرده تا آنها دستمزد بازیکنان شان را کاهش بدهند زیرا تیم‌ها ضررهای ناشی از کرونا را متقابل شده‌اند. (یووه آخرین باشگاهی بود که ضرر خود را اعلام کرد در این مورد 113 میلیون یورو در شش ماه گذشته) و تاکتیک تقریبا همه این است که صبر کنید و ببینید تکامل همه گیر و بازگشت احتمالی هواداران به استادیوم‌ها برای فصل آینده چگونه خواهد بود.

پیشنهاد تمدید به صورت فعلی ارائه شد و همچنان نیز ادامه دارد. در جنوری تداوم راموس غیرممکن و اکنون به عنوان چیزی محتمل، بسیار وابسته به پایتخت اسپانیا و البته رئال مادرید دیده می‌شد.

همه چیز بعد از دیدار این دو حل خواهد شد. آنها یکدیگر را زیاد می‌شناسند و خیلی به یکدیگر احترام می‌گذارند و می‌دانند که شک و تردید گفتگوهای این دو تیم را تحت تأثیر قرار نخواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала