Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال به این شرط بجای امباپه، هالند را می‌خرد

© REUTERS / WOLFGANG RATTAY Borussia Dortmund PSJ oyunu
 Borussia Dortmund PSJ oyunu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2021
عضو شوید
امباپه و هالند به عنوان بهترین بازیکنان جوان حال حاضر جهان و دو ابر ستاره آینده دنیا از آن ها نام برده میشود.

به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه و ارلینگ هالند تبدیل به دو ستاره جوان این روز های جهان فوتبال شده‌اند که حرف و حدیث های زیادی پیرامون آن‌ها مطرح است.

بسیاری معتقدند که این دو قرار است و مسی و رونالدوی آینده‌ی جهان فوتبال باشند. شایعاتی پیرامون رئال مادرید مطرح است که در تابستان آینده قصد به خدمت گرفتن کیلیان امباپه را دارد.

کیلیان امباپه با درخششی که مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا داشت، به طور ویژه‌ای توجه رئالی‌ها را به خود جلب کرده است و اکنون باید دید که اوضاع برای کهکشانی ها چگونه پیش می‌رود و در تابستان می‌توانند این بازیکن را در اختیار بگیرند یا چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. رئال مادرید از زمان جدایی کریستیانو رونالدو همچنان به دنبال جذب جایگزین برای اوست.

​به گفته جوزپ پدررول، خبرنگار مشهور اسپانیایی، رئال مادرید در تابستان می‌خواهد امباپه را جذب کند و این بازیکن اولویت اول این تیم است اما اگر پاری سن جرمن برای امباپه مبلغ 200 میلیون یورو را درخواست کند، مادریدی‌ها ترجیح خواهند داد به سراغ ارلینگ هالند بروند و شانس خود را برای خرید این بازیکن امتحان کنند. در هر صورت باید دید که چه اتفاقی پیرامون این قضیه رخ خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала