Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آبراموویچ در کمین ارلینگ هالند

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2021
عضو شوید
رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی آماده می‌شود تا هزینه‌های زیادی را صرف جذب ارلینگ هالند ستاره نارویژی دورتموند نماید.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از بیلد؛ رومن آبراموویچ مالک چلسی به سرمایه گذاری مبلغ بیشتر از 100 میلیون یورو را برای جذب ارلینگ هالند چراغ سبز نشان داده است و رئال مادرید در پی دستیابی به ستاره دورتموند باید با چلسی نیز رقابت جدی نماید.

یک حرکت برای هالند یکی از امیدوار کننده‌ترین استعدادهای فوتبال جهان، کمک زیادی به تلاش آبی‌ها برای بازگشت به بالای لیگ برتر می‌کند، جایی که آخرین عنوان در سال 2017 را به دست آورد و حالا در صورت درست بودن گزارش بیلد این مهمترین نگرانی مادرید خواهد بود که مدتهاست چشم انداز خود را روی هالند گذاشته است.

ماشین گل 20 ساله کمی بیشتر از یک سال پیش وارد دورتموند شد و در حالی که این بازیکن در باشگاه بوندسلیگا بسیار راضی است، به نظر می‌رسد بعید است که وی شاهد معامله چهار ساله‌اش در سیگنال ایدونا پارک به عنوان حلقه نخبگان اروپا در اطراف‌اش باشد.

به گفته مینو رایولا نماینده وی که اخیراً با بی‌بی‌سی صحبت کرده: "فقط ده تیم وجود دارد که می‌توانند هالند را به خدمت بگیرند و ساختاری شبیه به آنچه در حال حاضر در دورتموند دارد به او بدهند."

رئال مادرید البته در میان این ده تیم است. چلسی نیز که پس از پایان محرومیت از مجازات انتقال یوفا در سال 2020 به شدت خرید کرده و با حمایت مالی آبراموویچ، غول لیگ برتری حتی در میان ویروس کرونا مشکلی در تأمین مالی این عملیات نخواهند داشت.

 

ورود هالند به چلسی برای ورنر دردسر ساز خواهد شد

اگر چلسی برای جذب هالند اقدام کند، این می‌تواند آینده‌ای نامشخص در استمفوردبریج برای تیمو ورنر باشد که تابستان گذشته با 54 میلیون یورو از لایپزیگ به این باشگاه پیوست. این امر همچنین می‌تواند باعث برکناری تامی آبراهام شود که احتمالاً ترجیح می‌دهد قرارداد خود را تمدید نکند زیرا می‌داند که این باشگاه در آینده برای هالند شرط می‌بندد.

از طرف دیگر، الیویه ژیرود در صورت ورود هالند با توجه به 34 سالگی مشكلی برای ماندن در چلسی نخواهد داشت با توجه به اینکه 34 سال دارد و در مرحله بسیار متفاوتی از زندگی حرفه‌ای خود قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала