پیام غنی به پوتین از سوی اتمر به لاوروف داده شد/ دیدار لاوروف و اتمر + ویدیو

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر پیام غنی به پوتین از سوی اتمر به لاوروف داده شد/ دیدار لاوروف و اتمر + ویدیو
پیام غنی به پوتین از سوی اتمر به لاوروف داده شد/ دیدار لاوروف و اتمر + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2021
عضو شوید
وزیر امور خارجه افغانستان پیام رئیس جمهور این کشور به رئیس جمهور روسیه را به وزیر خارجه روسیه تقدیم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، حنیف اتمر وزیر امور خارجه افغانستان در دیدار با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، پیام محمد اشرف غنی را که به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نوشته بود، داد. 

اتمر در دیدار روز جمعه با لاوروف پیام اشرف غنی به ولادیمیر پوتین را ابلاغ و گفت: "اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان شخصاً مایل است از کمک و مساعدتی که طرف روسی در طی بیست سال گذشته به افغانستان و مردم افغانستان انجام داده است، ابراز سپاسگزاری کند".

اتمر در ادامه گفت: "رئیس جمهور افغانستان با استفاده از این فرصت مایل است از طریق شما پیامی را به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور برجسته فدراسیون روسیه ابلاغ کند، که افغانستان یک کشور دوست، یک کشور شریک و کشوری است که دوست دارد با دولت و فدراسیون روسیه دوست باشد".

 

یادآوری می کنیم، که وزارت امور خارجه افغانستان روز چهارشنبه 24 فیبروری در خبرنامه ای نوشته بود، که محمد حنیف اتمر وزیر امور خارجهٔ جمهوری اسلامی افغانستان بر اساس دعوت رسمی آقای سرگئی‌ لاوروف وزیر امور خارجهٔ فدراتیف روسیه، در رأس یک هیأت بلندپایه در چهارچوب یک دیدار سه روزه از فدراسیون روسیه، شام امروز چهارشنبه وارد مسکو می‌شود.
هدف از این بازدید، گسترش روابط دوجانبه، تقویت اجماع منطقه‌یی و بین‌المللی در قبال روند صلح افغانستان، و افزایش همکاری‌ها در راستای مبارزهٔ مشترک با تروریزم و جرایم‌سازمان‌یافته در منطقه می‌باشد.
در جریان بازدید خود از مسکو، قرار است آقای اتمر با آقای لاوروف وزیر امور خارجه و شماری از مقامات عالیرتبۀ دولت روسیه دیدار و گفتگو کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала