Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: فشار بر همه وجود دارد نه تنها بارسلونا

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2021
عضو شوید
بارسا فردا شب قرار است در زمین سویا بازی لالیگایی خود را انجام دهد و رونالد کومان قبل از این دیدار در یک نشست خبری حضور یافت.

به گزارش اسپوتنیک؛  فردا شب دو تیم فوتبال بارسلونا و سویا در هفته 25 رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه رامون سانچز-پیزخوان به مصاف هم می‌روند و قبل از این بازی رونالد کومان با خبرنگاران صحبت کرد.

او که در این نشست اما باورمندی خود را اعلام داشت که همه تیم‌های بالای جدولی لالیگا تحت فشار قرار دارند و تنها این مورد بر تیم او صدق نمی‌کند.

بلوگرانا در حالی‌که پس از این بازی در جریان هفته و در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل‌ری، میزبان اندلسی‌ها خواهد بود. بارسا که بازی برگشت را 2-0 شکست خورد اما مربی هالندی تصور دارد که این یک هفته حساس برای تیم او خواهد بود.

مسابقه نیمه هفته

"این برای آنها یک مزیت است اما ما آماده هستیم."

 

قسمت اول مقابل الچه

"ما آن را به صورت جداگانه با بازیکنان مورد بحث و بررسی قرار داده‌ایم. اما همه مسابقات عالی نیستند. در طول مسابقات فراز و نشیب‌هایی وجود دارد."

 

پیشکسوتان

"آنها همیشه نمی‌توانند این کار را به تنهایی انجام دهند. لئو مسی 18 گل دارد. مهاجمان دیگر با هم تعداد یکسانی دارند. او همچنین به کمک احتیاج دارد. شما همیشه نباید از بهترین‌ها یا از پیرترین‌ها بپرسید. مسئول کل تیم باشید نه فقط افراد مسن."

 

مسئولیت

"اگر شما مربی بارسا باشید، همیشه فشار زیادی وجود دارد. اگر برنده نشوید ، مقصر همیشه مربی است من قبول می‌كنم و تصور می‌کنم. زمان برای تجزیه و تحلیل و صحبت در مورد آینده وجود دارد اما خوش بین هستم و فکر می‌کنم ما فردا پیروز خواهیم شد."

 

مهمترین هفته

"موافق نیستم. به نظر می‌رسد که ما فقط بازی‌های بسیار مهمی انجام می‌دهیم. این آخر هفته کسانی که از بالا هستند مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. فشار برای همه وجود دارد نه بیشتر برای ما و نه برای دیگران کمتر. اگر شما مربی بارسا هستید، فشار در همه بازی‌ها وجود دارد."

 

آراخو و پیکه

"آراخو فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. او یک مدافع جوان است، چیزهای زیادی آموخته، کیفیت، شخصیت خود را نشان داده است. داشتن افراد قدرتمند و سریع مهم است. او باید بازی خود را با توپ بهبود بخشد اما او چیزهای زیادی را به ارمغان می‌آورد. همه کسانی که این لیست را تشکیل می‌دهند شانس بازی دارند. شما فردا آن را خواهید دید."

 

دوئل دوتایی برابر سویا

"دو بازی متفاوت وجود دارد. فردا قهرمانی و چهارشنبه جام است. ما باید سعی کنیم هر دو را برنده شویم. ما می‌دانیم نتیجه بازی رفت جام و فردا این است که به روند خود ادامه دهیم که در لیگ انجام می‌دهیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала