بایدن قصد دیدار با شاه عربستان را دارد

© AP Photo / Steven Senneجو بایدن معاون رئیس جمهور امریکا
جو بایدن معاون رئیس جمهور امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2021
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا اظهار داشته است: "من قصد دارم با ملک سلمان صحبت کنم".

اسپوتنیک به نقل از الجزیره (قطر): به گفته کاخ سفید ، قسمت محرمانه گزارش سرویس ویژه امریکا در مورد شرایط قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی در آینده نزدیک منتشر می شود. رئیس جمهور ایالات متحده قصد دارد چه کاری انجام دهد؟

امریکا با عربستان تماس گرفت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2021
امریکا با عربستان تماس گرفت

رویترز اطلاع داد كه رئیس جمهور امریکا با گزارش سرویس های ویژه درباره شرایط قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی آشنا شد. وی تأیید کرد که این گزارش روز پنجشنبه منتشر خواهد شد. جو بایدن در مصاحبه مطبوعاتی در کاخ سفید گفت که قصد دارد با سلمان بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان سعودی مکالمه تلفنی داشته باشد.

 پیشتر جن پسکی سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که بخش محرمانه گزارش سرویس های ویژه امریکا درباره شرایط قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی در کنسولگری عربستان سعودی در استانبول، که در اکتبر 2018 اتفاق افتاد، در زمان نزدیک منتشر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد که در گزارش منتشر شده در مورد شرایط قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی به اقداماتی که ممکن است پس از افشای جزئیات آن حادثه اتخاذ شود اشاره نشده است.

سخنگوی کاخ سفید همچنین خبر داد که جو بایدن ، رئیس جمهور ایالات متحده، به زودی قصد دارد یک گفتگوی تلفنی تن به تن با سلمان بن عبدالعزیز آل سعود ، پادشاه عربستان سعودی ، بدون حضور ولیعهد انجام دهد. رهبر امریكا در مکالمات با پادشاه عربستان سعودی قصد دارد چند موضوع را مطرح کند، اما جن پسکی این موضوع ها را مشخص نكرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала