Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید - سوسیه‌داد؛ مصدومان میزبان به بازی نمی‌رسند

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUReal Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019
Real Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2021
عضو شوید
هیچ یک از 9 بازیکن مصدوم رئال مادرید قبل از بازی روز سه شنبه مقابل رئال سوسیداد در دی استفانو به کار با دیگر بازیکنان در گروه نمی‌پیوندد.

به گزارش اسپوتنیک؛ 9 بازیکن رئال مادرید که در مصدومیت به سر می‌برند نمی‌توانند هیچ کدام شان قبل از بازی با رئال سوسیه‌داد (سه‌شنبه) به تمرینات گروهی بپیوندند. این جمعه اودریوزولا، میلیتائو، مارسلو، والورده، هازارد، رودریگو و بنزما تمرینات روی زمین را با کار در ورزشگاه روز را سپری کردند. در حالی‌که راموس و کارواخال نیز برنامه کاری خود را طی می‌کنند.

زیدان طی دو ماه اخیر به شدت دستان‌اش در انتخاب بازیکن بسته بوده بدون این‌که بتواند روی بازیکنان‌اش حساب کند. طولانی‌ترین مورد مربوط به رودریگو است که به مدت دو ماه غایب است. وی در 23 دسامبر در مسابقه مقابل گرانادا در دی استفانو به دلیل آسیب دیدگی در ناحیه دوسر ران که بر روی تاندون تأثیر گذاشته بود، مصدوم شد. در حال حاضر بازیکن برزیلی با دوره تخمینی بهبودی دو و نیم یا سه ماهه مواجه است.

شرایط در مورد والورده تمدید شده است. این بازیکن اروگوئه‌ای پس از بازی با آلکویانو از ناحیه پای راست آسیب دید. مشکلی که باید او را برای مدت 15 تا 20 روز از زمین بازی دور نگه می‌داشت اما اکنون به پنجمین هفته دوری از میادین می‌رسد. ستاره اروگوئه‌ای کل ماه فبروری را با کار در ورزشگاه با تمرینات روی زمین چمن سپری کرده اما بهبودی خود را به پایان نرسانده است.

فبروری ماه "ترسناک"

در ماه فبروری مشکلات در بیمارستان رئال مادرید بدتر شده است. روز شنبه ششم فبروری، راموس مجبور شد تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت. این یک تصمیم سریع بود اما تخلیه ناگهانی نبود. مدافع میانی از زمان بازی سوپرجام مقابل اتلتیک در 14 جنوری بازی نکرده بود، دیداری که با درد بازی کرد. وی کم‌تر در اتاق عمل‌ بود تا از حضور کاپیتان در آخرین فصل اطمینان حاصل کند. سرخیو برای کمک به تیم در بازگشت لیگ قهرمانان مقابل آتالانتا در 16 مارچ تلاش می‌کند.

سه روز قبل از عمل راموس چهارشنبه 3 فبروری، هازارد دوباره به نهمین مصدومیت خود از زمان رفتن به مادرید بازگشت. پس از یک هفته حضور در سالن بدنسازی، ستاره بلجیمی پانزده روز است که بخشی از زمین چمن است. قسمت‌های اول به بازگشت او در دربی اشاره داشت، دیداری که اکنون 9  روز به آن باقی مانده است.

در همان روز عملیات راموس، تیم در هوئسکا عواقب جدیدی برجای گذاشت. تیم اعزامی فقط با 17 بازیکن (از جمله بازیکنان کاستیا، ماروین و چوست) سفر کرد و با از دست دادن اودریوزولا که از آن زمان به بعد دچار مشکلات همستر شده، بازگشت. پس از بازگشت، زیدان میلیتائو را نیز از دست داد که به دلیل اخراج در دیدار قبلی برابر لوانته نتوانست در الکویانو بازی کند. این ستاره برزیلی از ناراحتی آداكتور رنج می‌برد، این دو مدافع 20 روز غایب بود.

مارسلو، کارواخال و بنزما، افق‌های مختلف

مسابقه بعدی در روز نهم برابر ختافه برگزار شد که در آن مارسلو قربانی آسیب دیدگی از ناحیه کف پا گردید. با تخمین سه هفته تعطیلی، مدافع کناری باید برای دربی برگردد.

آخرین حضور کارواخال کمتر از نیم ساعت به طول انجامید. ستاره اسپانیای فقط در 27 دقیقه قبل از مصدومیت در روز چهاردهم برابر والنسیا بازی کرد، این اولین بار برای وی از 2 جنوری بود که در برابر سانتا زخمی شد. با یک ماه و نیم ضرر پیش رو، برگشت کارواخال 10 یا 11 اپریل است.

آخرین نفری که به لیست مصدومان پیوست بنزما است. این بازیکن فرانسوی از صدمه کمی رنج می‌برد و احتیاط در بهبود او حاکم است. زیدان تصمیم گرفت او را به خاطر برگامو مجبور نكند و برنامه خاصی كه وی امروز جمعه با آن كار كرد نشان می‌دهد كه او نیز نخواهد توانست برابر رئال سوسیداد بازی کند. این مربی باید ماه مارچ را با 13 بازیکن از تیم اصلی و دادن دست به کاستیا شروع کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала