Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ اروپا؛ صعود یونایتد، رم و میلان به‌ دور بعدی

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2021
عضو شوید
در ادامه رقابت‌های لیگ اروپا تیم‌های من‌یونایتد، آ اس رُم، آ ث میلان به برتری رسیدند و لیرت اما کنار رفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیشب دیدارهای رفت دور یک شانزدهم نهایی رقابت‌های ایگ اروپا با انجام چند دیدار پی‌گیری شد که در مهم‌ترین بازی‌ها تیم‌های  من‌یونایتد، رم و میلان با کسب برتری راهی دور بعد شوند اما لسترسیتی با شکست تلخ کنار رفت.

من‌یونایتد که بازی رفت در زمین حریف را 4-0 به برتری رسیده بود، با ترکیب تقریبا دوم در اولدترافورد 0-0 مساوی کرد تا بدون دغدغه با حساب مجموعی 4 گله به دور بعد راه یابد.

حکلوب بروژ در بازی خانگی با یک گل باخت و حذف شد، در حالی‌که لسترسیتی نیز بازی برگشت خانگی را 2-0 به سلوایا پراگ واگذار کرد (رفت و برگشت 2-0) و از گردونه مسابقات به گونه غیر منتظره حذف شد، دیناموزاگرب از سد کراسنودار گذشت.

یانگ بویز سوییس با نتیجه مجموعی 6-3 از سد حریف‌اش بایرلورکوزن گذشت.

در همین حال اما آث میلان میزبان ستاره سرخ، برابر حریف‌اش یک یک متوقف شد و با نتیجه مجموعی 3-3 اما به دلیل گل‌زنی بیشتر در خانه حریف راهی دور بعد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала