Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

باخت به منچستر، بدترین شکست زندگی‌ام بود

© AFP 2023 / INA FASSBENDERتوماس توخل Thomas Tuchel
توماس توخل  Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
عضو شوید
توماس توخل سرمربی فعلی چلسی و اسبق پاریسن جرمن از شکست دو فصل پیش تیمش در مقابل منچستریونایتد پیش از جدال تیم جدیدش با این تیم صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دو فصل پیش در حالی که پاریسن جرمن در دیدار رفت در اولدترافورد منچستر را با 2 گل شکست داد در دیدار برگشت با 3 گل شکست خورد و از لیگ قهرمانان حذف شد.

در آن روزها توخل سرمربی پاریسی‌ها بود. او باید فردا در قامت سرمربی چلسی مقابل منچستری‌ها قرار گیرد.

توخل در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: "باید صادقانه بگویم که تا دو روز پس از آن اتفاق در برزخ بودم و می‌توانم به شما بگویم که در آن زمان نمی‌توانستم با کسی درباره چیزی صحبت کنم یا به چیزی جز بازی فکر کنم. آن شکست بدترین شکستی بود که تجربه کردم زیرا از هیچ شکل گرفت. تحت هیچ شرایطی نمی‌توان آن دو بازی را با چیزی مقایسه کرد. به شما گفتم که چه حسی درباره آن شکست داشتم. همه ما می‌دانیم که هضم شکست‌ها سخت است. آیا من یک بازنده خوب هستم؟ شاید. نمی دانم."

سرمربی فعلی چلسی در ادامه افزود:  "دوست دارم آن تصویر را تغییر دهم. عاشق رقابت هستیم و دوست داریم تا برنده باشیم و برای برنده شدن بجنگیم. این چیزی است که برایش روز یکشنبه می‌جنگیم."

توخل درباره کای هاورتز و عدم فرصت پیدا کردنش گفته: "آسان است که شرح دهم. او از زمانی که وارد تیم شده مصدومیت‌ها نگذاشته‌اند او نمایش خوبی داشته باشد. او بازیکن متعهدی است."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала