Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمدید قرارداد با 6 بازیکن کلیدی، اولویت کاری رییس جدید بارسا

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا اف سی
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
عضو شوید
انتخابات بارسلونا تا نزدیک به 10 روز دیگر برگزار خواهد شد و رییس جدید در نخستین گام باید قرارداد 6 ستاره مهم این تیم را تمدید کند.

به گزارش اسپوتنیک، به تاریخ 7 ماه مارچ، انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا برگزار خواهد شد و یکی از میان فونت، فریکسا و لاپورتا، به عنوان رییس جدید این باشگاه برگزیده خواهد شد.

Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
ورزش
مسی هنوز می‌تواند در بارسا بماند؟

رییس جدید باشگاه مسئولیت‌های زیادی دارد و ریاست باشگاه بحرانی که مدیران قبلی در میان موجی از مشکلات آن را رها کردند را به عهده خواهد گرفت.

اولویت کاری مدیران جدید بارسلونا قطعاً حفظ برخی از ستاره‌های مهم تیم و جذب چند ستاره مورد نظر است و برای دست یافتن به ترکیب ایده‌آل مجبور اند قرارداد 6 ستاره ارزشمند خود را تمدید کنند.

مسی اولین و مهم‌ترین اولویت بارسلونا برای تمدید قرارداد است. اگر او با بارسلونا تمدید نکند در پایان فصل به صورت آزاد جدا خواهد شد و به باشگاه ضرر بزرگی می‌رسد.

آنسو فاتی دومین تمدیدی مهم برای بارسلوناست که قراردادش تا 2024 اعتبار دارد. باشگاه می‌گوید این قرارداد تا 2024 به طور خودکار تمدید می‌شود اما مدیر برنامه فاتی آن را قبول ندارد.

عثمان دمبله و پدری 2 بازیکن مهم دیگر بارسلونا اند که قراردادهای فعلی شان تا پایان سال 2022 اعتبار دارد و با توجه به درخشش شان قطعاً بارسا قرارداد آن‌ها را تمدید خواهد کرد.

رونالد آرائوخو مدافع اروگوئۀ بارسا دیگر بازیکنی‌ست که تا سال 2023 با کاتالان‌ها قرارداد دارد و از او به عنوان جانشین پیکه یاد می‌شود و رییس جدید باید این مدافع را نیز برای تمدید قرارداد قانع سازد.

سرخی روبرتو ششمین بازیکنی است که در آستانه جدایی از بارسلونا بود. او 8 فصل است در کاتالونیا حضور دارد و ادامه حضورش می‌تواند او را به کاپیتان سال‌های آینده تبدیل کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала