Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال جانشین مودریچ را پیدا کرد + عکس

© REUTERS / Susana VeraФутболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
عضو شوید
ادعاهایی وجود دارد که رئال مادرید در پایان دیدار برابر سوسیداد، در مورد انتقال میکل مرینو ستاره اسپانیایی این تیم به سانتیاگو برنابئو با مدیران ارشد باسکی‌ها صحبت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، میکل مرینو بازیکن 24 ساله و اسپانیایی که سابقه بازی برای تیم‌های اوساسونا، بروسیا دورتموند و نیوکاسل یونایتد را در کارنامه دارد، در سال 2018 به رئال سوسیداد پیوست و این روزهای یکی از ستاره‌های درخشان این تیم باسکی محسوب می‌شود.

درخشش این بازیکن جوان سبب شده تا اکثر تیم‌های مطرح اروپایی به دنبال او باشند و رئال مادرید نیز یکی از مشتریان جدی این بازیکن شناخته می‌شود.

اوکی دیاریو گزارش داده است که رئال مادرید روز دوشنبه از فرصت بازی با سوسیداد استفاده می‌کند تا در مورد مرینو با مدیران ارشد این باشگاه صحبت کند.

گفته می‌شود که کهکشانی‌ها این بازیکن را گزینۀ جانشینی لوکا مودریچ می‌دانند و می‌خواهند قبل از جدایی او، مرینو را جذب کنند.

رئال در حالی به این بازیکن علاقه نشان داده است که او قراردادش را چندی قبل تا پایان سال 2025 با باسکی‌ها تمدید کرد و ارزش فعلی او بین 40 تا 60 میلیون یورو برآورد شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала