Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی هنوز می‌تواند در بارسا بماند؟

© REUTERS / ALBERT GEABarcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021
Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
عضو شوید
انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا نزدیک است. اعضا در تاریخ 7 مارچ به یکی از سه نامزد رأی خواهند داد که با این مسئله شایعات حوالی مسی نیز کاهش خواهد یافت.

به گزارش اسپوتنیک، پس از انتخاب، رئیس جدید باشگاه، فرد منتخب با کاپیتان تیم ملاقات خواهد کرد تا او را متقاعد کند که بهترین کار برای او ماندن در تیم است.

پس از بوروفکس مسی در تابستان گذشته و فصل سخت بارسلونا، اکثریت قریب به اتفاق فکر می کنند که مسی با اتمام قراردادش در جون نیوکمپ را ترک خواهد کرد.

واقعیت اما متفاوت است. هر دری برای 33 ساله باز مانده و آینده او به پیشنهادی که رئیس جدید بارسا به او ارائه می دهد بستگی خواهد داشت.

مسی یک پروژه ورزشی قوی می خواهد که به بارسلونا اجازه دهد در آینده نزدیک برای کسب عناوین مختلف رقابت کند. اگر مهاجم آرژانتینی با امضای قرارداد جدید موافقت کند، پول برای او مشکلی ایجاد نمی کند.

کاهش انگیزه مسی هیچ وقت به خاطر پول نبوده اما وی بسیاری از بندهای قرارداد فعلی اش را نخواسته است. باشگاه آنها را به او پیشنهاد داد.

منابع نزدیک به باشگاه به مارکا گفته اند که مسی بسیار راحتتر به فکر ماندن در بارسلونا است. منابع نزدیک به بازیکن نیز از رد این گزینه خودداری کرده اند.

​فعلاً مسی تصمیمی نگرفته است. او در زمان ریاست جوزپ ماریا بارتومئو می خواست بلوگرانا را ترک کند، اما از زمان استعفای رئیس سابق اتفاقات زیادی افتاده و همه گزینه ها همچنان قابل اجرا باقی مانده است.

خود بازیکن در واقع از شایعات مداوم پیرامون آینده خود ناراضی است. وی اظهار نظری که اخیراً از سوی بازیکنان و اعضای پاری سن جرمن شده بود یا مونتاژ عکس وی در لباس باشگاه فرانسوی که در رسانه های محلی فرانسوی از جمله فرانس فوتبال منتشر شده بود را دوست نداشت.

مسی با پدر و مدیر خود خورخه، به پیشنهادات باشگاه های دیگر گوش نمی دهند. خورخه مدتی است در آرژانتین به سر می برد و با هیچ تیم دیگری ارتباطی نداشته است.

در پایان، این تصمیم مسی است و همه چیز به آنچه رئیس منتخب جدید باشگاه روی میز می گذارد بستگی خواهد داشت.

شاید نام های پروژه نوسازی بارسلونا مهم باشند. جورجینیو وینالدوم و سرجیو آگوئرو نیز در این تابستان قرارداد ندارند و قرارداد خرید آنها ارزان تر از ارلینگ هالند، ماتیس دی لیگت یا ژول کونده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала