Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هیچ مهاجمی شبیه لوکاکو نیست

© REUTERSروملو لوکاکو
روملو لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
عضو شوید
روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلجیم از روملو لوکاکو تمجید کرد و مدعی شد که هیچ مهاجمی همانند او نیست.

به گزارش اسپوتنیک، اینترمیلان این روزها با 4 امتیاز اختلاف نسبت به آث میلان در صدر جدول سری‌آ قرار دارد و قطعاً این صدرنشینی را مدیون درخشش ستاره‌هایی چون لاوتارو مارتینز و روملو لوکاکو است.

El futbolista Romelu Lukaku y el futbolista Zlatan Ibrahimovic - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2021
ورزش
رویارویی دوباره لوکاکو و زلاتان در جنگ دلا مادونینا

در این میان لوکاکو نقش بیشتر در پیروزی‌های اینتر داشته و این تیم دربی دلامادونینا را به لطف بازی‌ خوب این ستاره بلجیمی برنده شده است.

فُرم خوب این بازیکن سبب شده تا همه از او تمجید کنند و در آخرین مورد روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلجیم نیز به تمجید از بازیکن تیم خودش پرداخته و مدعی‌ست که هیچ مهاجم همانند لوکاکو نیست.

او در این مورد در گفت‌وگو با گاتزا دلو اسپورت گفت:" مهاجمان کمی هستند که مانند او گلزنی کند. موقعیت خلق کنند و گل بزنند. موقعیت خلق کنند و باز هم گل بزند و دائما موقعیت خلق کنند و گل بزنند. او در بهترین زمان ممکن به شهر میلان رفت. او بازیکن کاملی شده و دلیل این مسئله کار زیر نظر آنتونیو کونته است. امروز در سن او، هیچ مهاجمی با توانایی‌های او وجود ندارد".

این در حالی‌ست که ستاره‌های چون ارلینگ هالند و کلیان امباپه نیز این روزها خوب می‌درخشند و مورد توجه رسانه‌ها و تیم‌های بزرگی قرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала