Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ویلیان؛ ستاره کم فروغ توپچی‌ها

© @CBF -FB وینسیوس نه، ویلیان بلی
 وینسیوس نه، ویلیان بلی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
عضو شوید
ویلیان ستاره برزیلی باشگاه آرسنال فاش کرد قبل از انتقال بحث برانگیزش از چلسی به تیم لندنی دیگر در تابستان گذشته، "او واقعاً می‌خواست در چلسی بماند"

به گزارش اسپوتنیک؛ ویلیان ستاره برزیلی چلسی فاش کرد که تابستان گذشته قبل از انتقال بحث برانگیز به آرسنال "واقعاً می‌خواست در چلسی بماند" ... زیرا او دلایل واقعی تغییر تعویض خود را توضیح می‌دهد و اصرار دارد که رقابت زیاد بین دو باشگاه تصمیم او را "بسیار سخت" گرفته است.

ویلیان هافبک آرسنال می‌خواست در چلسی بماند اما به دلیل اختلاف نظر در قراردادش مجبور به ترک شد. این هافبک در آگوست سال گذشته با یک انتقال آزاد به توپچی‌ها پیوست که در آن زمان برای شمال لندن به عنوان کودتا تلقی می‌شد.

ویلیان هفت سال را در چلسی گذراند و 339 بار بازی کرد و دو قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ اروپا به دست آورد.

اما تاکنون اوضاع در آرسنال به روش او پیش نرفته است. وی در 26 بازی برای تیم میکل آرتتا موفق به گلزنی نشده و فقط چهار پاس گل ثبت کرده که به دلیل دستمزد هفتگی 220.000 پوندی به شدت زیر فشار قرار گرفته است.

ویلیان در مصاحبه‌ای با UOL Esporte اذعان کرد که هرگز نمی‌خواست آبی‌ها را ترک کند اما آنها از پیشنهاد قرارداد سه ساله به وی خودداری کردند.

 

ویلیان گفت: "تصمیم گیری دشوار بود. زیرا ... رقابت بین دو باشگاه بسیار زیاد است. کاملاً فکر شده بود ... بارها با همسرم و حتی نماینده صحبت کردم. من با دعوا باشگاه را ترک نکردم، درها را باز گذاشتم. همه شرایط را می‌دانستند، من واقعاً می‌خواستم بمانم. ما در نهایت به توافق نرسیدیم من در نهایت به مدت سه سال درخواست کردم چلسی می‌خواست دو زمان بدهد و همه این داستان را می‌دانند به همین دلیل من در نهایت ترک کردم.

ویلیان اعتراف کرد که گفتگوها با آرتتا و مدیر فنی آرسنال ادو بوده که وی را متقاعد به عضویت در این تیم کرده است.

 

اما آرتتا او را از 19 دسامبر استفاده نکرده است.

هواداران آرسنال با تمام تجربه ای که ویلیان در لیگ برتر دارد ، امیدوار خواهند بود که او بتواند شکل خود را تغییر دهد.

"یکی از مواردی که باعث شد تصمیم بگیرم به آرسنال بروم گفتگوهای مختلفی بود که با میکل آرتتا و با ادو داشتم. آنها من را متقاعد کردند که یک بازیکن بسیار مهم در تیم خواهم بود. آنها می‌خواستند فلسفه باشگاه را تغییر دهند تا این امکان را برای آرسنال فراهم کند تا دوباره در لیگ برتر بجنگد و دوباره در لیگ قهرمانان بازی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала