Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرونده عجیب لوکاس واسکز در رئال

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
عضو شوید
لوکاس واسکز که تنها در چهار ماه پایانی قراردادش حضور دارد، هنوز تمدید نشده و در صورت تمایل می‌توانید با هر باشگاه دیگری مذاکره کنید.

به گزارش اسپوتنیک؛ حداقل وضعیت لوکاس واسکز در این فصل رئال مادرید کنجکاوگونه است. بازیکنی که فقط چهار ماه بعد قراردادش را تمام می‌کند.

سناریویی که به طور جدی با اهمیتی که اخیراً در تیم پیدا کرده برخورد می‌کند و آن این است که تیم ضروری است، زیرا در مقابل آفت تلفات، زیدان نمی‌تواند بدون خدمات خود در دفاع انجام دهد.

او در این فصل 2.107 دقیقه در 26 بازی انجام داده و یکی از بازیکنانی است که بیشترین عناوین را پشت سر گذاشته، 18 بازی و بیش از ده بار پشت سر هم. در تمام این مدت او دو گل و چهار پاس منجر به گل اضافه كرد كه خدمات وی در خط دفاع نیز ارزشمند به حساب می‌آیند.

رئال مادرید اما قراردادی 3 ساله برای واسکز پیشنهاد کرده ولی با اُفت، بنابراین بازیکن گالیسیایی درک می‌کند که او حاضر به قبول نیست. بنابراین طبق گزارش Sport Four در روزهای اخیر، لوکاس پیشنهادهایی از ایتالیا (میلان و ناپل) و انگلستان (اورتون) دارد و آرزوی او این است که آینده خود را در ماه آینده مارچ ببندد، بنابراین پرونده عجیب لوکاس واسکز در آستانه بسته شدن است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала