Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای عجیب ستاره سابق میلان: جذب رونالدو از سوی یووه کار بیهوده بود + عکس

© AP Photo / Joan MonfortCristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو
Cristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
عضو شوید
آنتونیو کاسانو ستاره سابق رُم، میلان و اینتر بار دیگر به رونالدو تاخت و اظهار داشت که جذب این بازیکن از سوی یوونتوس کار بیهوده بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو ستاره پرتگالی یوونتوس، در سال 2018 و با مبلغ نزدیک به 112 میلیون یورو، از رئال مادرید به تورین منتقل شد و درخشش خوبی نیز در این تیم ایتالیایی داشته است.

Zlatan Ibrahimovic - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2021
ورزش
صحبت های بی سابقه زلاتان در مورد رونالدو؛ او بهترین بازیکن تاریخ است

رونالدو که در حال حاضر صدرنشین جدول گُلزنان رقابت‌های سری‌آ با 18 گُل است، توانسته در تمامی رقابت‌ها برای یوونتوس 25 بار گُلزنی کند که این عملکرد ستاره سابق رئال تمجید بسیاری از کارشناسان را برانگیخته است.

در این میان برخی کارشناسان به دلیل ناکامی یوونتوس و رونالدو در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، از این بازیکن انتقاد کرده اند و انتقال او به تورین را ناکام خوانده اند.

یکی از منتقدان دائمی رونالدو، آنتونیو کاسانو ستاره سابق رُم، میلان و اینتر است که بار دیگر به فوق‌ ستاره پرتگالی تاخته و جذب او را از سوی یوونتوس کار بیهوده خوانده است.

او در این مورد به کوریره دلو اسپورت گفته است:" یوونتوس رونالدو را برای فتح لیگ قهرمانان جذب کرد اما عملا در دو فصل گذشته نتوانسته حتی به نیمه نهایی برسد. با رونالدو عملکرد یوونتوس در اروپا تفاوتی با گذشته نکرده است. یووه بدون رونالدو هم می توانست در دو فصل اخیر، بی دردسر فاتح اسکودتو شود. در 120 سال گذشته یوونتوس به دنبال موفقیت به هر قیمتی بود اما حالا تغییر سبک داده و می‌خواهد با پیرلو زیبا بازی کند. رونالدو اما در سبک پیرلو جایی ندارد. درست است که او گُل می‌زند اما در کارهای تیمی او نقش زیادی ندارد".

کاسانو در حالی از رونالدو انتقاد می‌کند که رونالدو سودآوری زیادی برای باشگاه یوونتوس داشته و این بازیکن نقش بسزایی در قهرمانی‌های بیانکونری داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала