Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازی‌های تنیس 500؛ نادال از آکاپولکو انصراف داد

© AFP 2023 / Christophe Simon Испанский теннисист Рафаэль Надаль в финальном матче с австрийцем Домиником Тимом на открытом чемпионате Франции Roland Garros - 2018
Испанский теннисист Рафаэль Надаль в финальном матче с австрийцем Домиником Тимом на открытом чемпионате Франции Roland Garros - 2018  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
عضو شوید
رافا نادال عدم حضور خود در بازی‌های 500 امتیازی آکاپولکو را تأیید کرد که هیچ تاریخی برای حضورش در این رقابت‌ها وجود ندارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رافا نادال اسطوره برحال دنیای تنیس خواسته روشن کند که به دلیل جابجایی تاریخ‌ها در تور استرالیا، دیرتر از حد معمول بازی‌های ATP 500 در آکاپولکو - مکزیک را از 15 تا 20 مارچ حضور نمی‌یابد.

او در صفحه رسمی‌اش نوشت: "بسیار متاسفم که در آکاپولکو 2021 شرکت نکردم. این یک سال سخت برای همه است و در وضعیت فعلی سلامتی من، با یک بیماری کمر، انجام چنین سفر طولانی را غیرممکن می‌کند. من عاشق آکاپولکو هستم، 4 سال گذشته بازی کردم اما امسال امکان پذیر نبود. امیدوارم در سال 2022 این اتفاق بیفتد."

کارلوس کوستا مدیر او با صدور بیانیه‌ای رسمی اطلاعاتی را که در مکزیک در مورد کمبود بودجه به دلیل کاهش همه‌گیری به عنوان دلیل غیبت نادال ظاهر شد را انکار کرد و گفت: "رافا با مشکل کمر از اوپن استرالیا بازگشت و هنوز در حال بهبودی از آسیب دیدگی است. به همین دلیل است که او در تورنمنت روتردام که در آن ثبت نام کرده شرکت نخواهد کرد. وی که از توقف مسابقات اندین - ولز و تأخیر در تاریخ اولیه مسابقات در مکزیک اطلاع داشت سرانجام تصمیم گرفت که به آکاپولکو سفر نکند. بنابراین واضح و فراتر از هرگونه تردیدی است که عدم شرکت وی در مسابقات آکاپولکو از نظر برگزارکنندگان مسئله‌ای نیست."

رافائل نادال روز پنجشنبه اعلام کرد که از تاریخ 1 تا 7 فبروری از مسابقات ATP داخلی روتردام هالند انصراف داده جایی که در لیست رسمی شرکت کنندگان قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала